ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استفاده از کارت سوخت خودروها از اواسط دی ماه الزامی می شود؛ تمدید یک هفته ای مهلت ثبت نام

آنطور که از شواهد امر بر می آید، دولت و مجلس هنوز در خصوص سهمیه بندی، دونرخی کردن و همچنین افزایش قیمت بنزین با یکدیگر به توافق نرسیده اند اما جلوگیری از قاچاق سوخت موضوعی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

آنطور که از شواهد امر بر می آید، دولت و مجلس هنوز در خصوص سهمیه بندی، دونرخی کردن و همچنین افزایش قیمت بنزین با یکدیگر به توافق نرسیده اند اما جلوگیری از قاچاق سوخت موضوعی است که هر دو بر روی آن تاکید می کنند.
علی بختیار  یکی از نمایندگان مجلس در این رابطه اینطور توضیح داده است که فعلا دولت و مجلس تصمیم گرفته اند که با احیای کارت سوخت از مردم بخواهند که برای تامین سوخت خود از کارت مذکور استفاده کنند.

کارت سوخت

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و قیمت سوخت افزایش نمی یابد، اظهار داشت: پس از اجرای سامانه کارت سوخت می توان ارزیابی کرد که آیا با استفاده از این کارت، قاچاق سوخت کاهش یافته و آیا راهکاری دیگری برای جلوگیری از قاچاق سوخت مورد نیاز است یا خیر؟
بختیار در انتها توضیح داد که دولت فعلا برنامه و طرح جدیدی برای استفاده از کارت سوخت ندارد و در شرایط کنونی همان روشی که در گذشته رایج بوده و تجربه استفاده از آن نیز وجود دارد مدنظر دولت مردان است.
اما چند طرح دیگر نیز در دست بررسی بوده و بررسی و ساماندهی سوخت در دستور کار کمیسیون انرژی قرار گرفته است. براساس آخرین اخبار، مهلت ثبت نام برای کارت سوخت به مدت یک هفته تمدید شده است و استفاده از این کارت احتمالا از اواسط دی ماه الزامی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی