ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاچسی با طرح اشتراک ماهانه به دنبال کاهش هزینه سفر برای کاربران است

تاکسی اینترنتی «تاچسی» تصمیم دارد مدل جدیدی از خدمات را به صورت اشتراک ماهانه در اختیار کاربران خود قرار دهد. «احسان صفار خراسانی»، رییس هیات مدیره تاچسی در گفتگو با دیجیاتو، در خصوص سرویس جدید گفت: ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۹

تاکسی اینترنتی «تاچسی» تصمیم دارد مدل جدیدی از خدمات را به صورت اشتراک ماهانه در اختیار کاربران خود قرار دهد. «احسان صفار خراسانی»، رییس هیات مدیره تاچسی در گفتگو با دیجیاتو، در خصوص سرویس جدید گفت: «کاربران در این طرح قادر خواهند بود با مشخص کردن مقصدهای طلایی و پرداخت مبلغی ناچیز، بصورت نامحدود به مدت یک ماه بدون پرداخت هزینه در بین این مقاصد رفت و آمد کنند.»

او اشاره می‌کند که جهت بهره‌گیری از طرح، کاربران باید در صفحه جشنواره یلدایی وارد شوند و پس از انتخاب مقصدهای طلایی خود، تاچسی با استفاده از کلان داده های خود یک بسته شگفت انگیز به آنها ارائه می‌کند: «با استفاده از این بسته، کاربران در هزینه رفت و آمد ماهیانه خود صرفه جویی چشم‌گیری خواهند داشت و به مدت یک ماه نیاز به پرداختی برای رفت و آمد خود ندارند.»

تاچسی اعلام کرده است که در مرحله اول، مسافرانی قادر به استفاده از این طرح خواهند بود که حداقل ۵۰ امتیاز تاچسی داشته باشند؛ امتیازی که با داشتن بین ۵ الی ۷ سفر قبلی، قابل دریافت است.

رییس هیات مدیره تاچسی خبر می‌دهد که اجرای طرح اشتراک ماهیانه، از ماه‌ها قبل توسط تیم توسعه و بخش عملیات تاچسی برنامه‌ریزی شده است. او در پاسخ به این سوال که تاچسی چگونه وجود خودرو برای انجام سفرهای نامحدود را تامین می‌کند، به قابلیت دیگر این تاکسی اینترنتی یعنی رزرو برای روز و ساعت خاص اشاره می‌کند:

«ما از مهرماه سال جاری امکان رزرو سرویس برای ساعت مشخص را فعال کردیم که با استفاده از این امکان، ارسال خودرو برای مسافران را تضمین می‌کنیم. بنابراین با استفاده از امکان رزرو کاربران می‌توانند بدون نگرانی در ساعاتی که احتمال کمبود خودرو یا عدم قبولی درخواست در مناطق پر ترافیک را می‌دهند، سفر خود را در زمان دلخواه رزرو نمایند.»

صفار خراسانی اشاره می‌کند که کاربر در طرح اشتراک ماهانه، هزینه ناچیزی پرداخت می‌کند تا بتواند به شکل نامحدود در مسیرهای خاص از تاچسی استفاده کند اما از سوی دیگر درآمد رانندگان تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و هزینه سفرهای رایگان توسط تاچسی به رانندگان پرداخت خواهد شد.

او پیش‌بینی می‌کند که به دلیل کاهش هزینه‌های ماهیانه، کاربران استقبال بالایی از سرویس جدید داشته باشند:

«تاچسی در حال معرفی یک مدل جدید استفاده از سیستم به مسافران خود است و قطعا این طرح هزینه های زیادی را برای تاچسی خواهد داشت. 
این طرح یک مدل منحصر بفرد برای مشتریان است که قطعا هزینه ماهیانه تعداد زیادی از مسافران را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد و ما این هفته با دقت تلاش می‌کنیم تا مسافران بیشتری قادر به استفاده از آن باشند.»

رییس هیات مدیره تاچسی تاکید دارد که این شرکت رویکردی خلاقانه را در بین تاکسی‌های اینترنتی فعال در کشور در پیش گرفته است. او در همین رابطه به یکی از قابلیت‌های خلاقانه دیگری که اخیراً به تاچسی اضافه شده بود اشاره می‌کند و می‌گوید:

«پیش از این نیز تاچسی امکان سفر ترجیهی راننده را فعال کرده بود. این ویژگی، به راننده اجازه می‌دهد تا در مسیر برگشت به خانه یا هنگام رفتن به محل کار، مقصد دلخواه خود را به سیستم اعلام کند تا سفرهایی در همان مسیر را دریافت نماید. شنیده‌ام به تازگی رقبا هم تلاش دارند این امکان را به اپلیکیشن راننده خود اضافه کنند

او می‌گوید طرح جدید تاچسی در تمام شهرهایی که این تاکسی آنلاین فعال است، قابل استفاده خواهد بود. جشنواره بزرگ یلدایی تاچسی در روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۲ شروع خواهد شد. تمامی کاربران میتوانند با مراجعه به صفحه جشنواره اطلاعات خود را جهت استفاده از طرح کامل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی