ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تماس ویدیویی اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

امکان افزودن افراد بیشتر در تماس های ویدیویی اینستاگرام ممکن شد

اینستاگرام روز گذشته آپدیت تازه ای را برای قابلیت چت ویدیویی خود در دایرکت ارائه کرد تا افزودن دوستان بیشتر به گپ های ویدیویی آسان تر از هر زمان دیگری شود. این قابلیت تازه برای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

اینستاگرام روز گذشته آپدیت تازه ای را برای قابلیت چت ویدیویی خود در دایرکت ارائه کرد تا افزودن دوستان بیشتر به گپ های ویدیویی آسان تر از هر زمان دیگری شود.

این قابلیت تازه برای ویدیو چت های اینستاگرام با انتشار ویدیویی کوتاه در خود این پلتفرم و همچنین اکانت توییتری آن به کاربران معرفی شد. به لطف این قابلیت حالا کاربران اینستاگرام می توانند در دایرکت، افراد را به چت ویدیویی در حال انجام خود اضافه نمایند. برای این منظور صرفا کافیست در حین تماس ویدیویی اینستاگرام صفحه را به بالا سوایپ نمایید تا دوستان بیشتری وارد گفتگوی تصویری شما شوند و همزمان خللی هم در مکالمه تان ایجاد نشود.
گفتنی است قابلیت تماس ویدیویی اینستاگرام نخستین بار در تابستان گذشته ارائه شد و حداکثر تعداد افرادی که می توانستند در این گفتگوها حضور داشته باشند چهار نفر بود که در نهایت در ماه اکتبر به شش نفر افزایش یافت.

آپدیت مذکور بعد از افزوده شدن قابلیت چت صوتی در دایرکت ارائه می شود که هفته گذشته خبر مربوط به آن را در دیجیاتو خواندید. با این حال اما لازم است اشاره کنیم که این قابلیت با امکان افزودن کلیپ های صوتی در اپپ iMessages تفاوت دارد.

اینستاگرام در بیانیه خبری خود دراین رابطه اینطور آورده:

پیام های صوتی موجود در دایرکت اینستاگرام کاملا متفاوت از قابلیت ارسال پیام های صوتی در پلتفرم Messages اپل است؛ در این پلتفرم چنانچه کاربر با کمک دکمه Keep تمایل خود را برای حفظ این پیام ها اعلام نکرده باشند بعد از دقایقی از رشته گفتگوهای صورت گرفته حذف می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    هرچی امکانات و تکنولوژی یه اپلیکیشن بیشتر میشه احساس خطر از سمت این حکومت بیشتر میشه و نهایت از ترس مجبور به فیلترش میشن

مطالب پیشنهادی