ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل 5G ال جی و سامسونگ
تکنولوژی

موبایل 5G ال جی و سامسونگ در MWC 2019 رونمایی می شود

تلفن های هوشمند آینده جدای از نمایشگرهای بدون حاشیه و طراحی تمام صفحه خود با یک نوآوری بزرگ دیگر نیز همراه خواهند بود و آن چیزی نیست جز پشتیبانی از شبکه های 5G. شرکت های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

تلفن های هوشمند آینده جدای از نمایشگرهای بدون حاشیه و طراحی تمام صفحه خود با یک نوآوری بزرگ دیگر نیز همراه خواهند بود و آن چیزی نیست جز پشتیبانی از شبکه های 5G. شرکت های متعددی تا به امروز تایید کردند که گوشی های 5G خود را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار آمریکا می کنند اما جزئیاتی در رابطه با این موبایل ها تا به امروز به بیرون درز نکرده. با این حال اما پیش بینی می شود که در ادامه شرایط تغییر کند و آنطور که برخی شایعات و گزارشات نشان می دهند در MWC امسال شاهد رونمایی موبایل های 5G ال جی و سامسونگ خواهیم بود.

روز یکشنبه این هفته نشریه Korea Herald گزارشی در این باره منتشر کرد و در آن به نقل از منابع خبری آگاه در صنعت مدعی شد که هم سامسونگ و هم ال جی نخستین تلفن های هوشمند خود با پشتیبانی از شبکه ارتباطی نسل ۵ را در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی می کنند.

همانطور که از شایعات قبلی می دانیم سامسونگ احتمالا اوایل سال آینده میلادی چهار مدل تلفن هوشمنمد را معرفی خواهد کرد که مقرون به صرفه ترینشان گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر ۵.۸ اینچی نام دارد. نسخه استاندارد همان گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی است و نسخه پریمیم هم گلکسی اس ۱۰ پلاس نامگذاری شده که یک نمایشگر ۶.۴ اینچی دارد و در نهایت نیز به مدل 5G این موبایل می رسیم که احتمالا از نظر طراحی شبیه به مدل ۶.۱ اینچی خواهد بود و قطعات داخلی آن دستخوش تحولاتی خواهد شد.

تصویر نخستین گوشی 5G سامسونگ

در مورد موبایل 5G ال جی اما باید بگوییم که طبق اعلام منابع مطلع این سازنده احتملا برنامه ریزی هایش را به نحوی انجام داده تا از سامسونگ عقب نماند و ظاهرا قصد دارد از نخستین موبایل 5G خود در MWC رونمایی کند.

البته براساس گمانه زنی های قبلی قرار بود که موبایل 5G ال جی حدودا اردیبهشت ماه ۹۸ در کره و آمریکا معرفی شود اما با تغییر مدیر واحد موبایل این شرکت برنامه های تدوین شده قبلی برای این کار نیز ظاهرا عوض شد و حالا ال جی تصمیم گرفته که دیرتر از رقیب هموطن خود وارد این عرصه نشود.

نشریه Korea Herald اعلام نموده که ال جی احتمالا نسخه به روز شده ای از موبایل جی ۷ تینکیو را با همراه با چیپست 5G جدید کوالکام معرفی خواهد کرد اما هنوز مشخص نیست که این موبایل همان نام قبلی اش  یدک خواهد کشید یا جی ۸ تینکیو خوانده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی