ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

5117bea9-hyundai-biermann-02
خودرو

هیوندای و تحولات مدیریتی؛ مدیر سابق ب ام و در راس تیم تحقیق و توسعه کره ای ها

شرکت هیوندای اخیرا در سمت های مدیریتی خود تغییراتی داده و با جابجایی برخی مدیران رده بالا خبرساز شده است. بر این اساس آلبرت بیرمن که پیشتر وظیفه نظارت بر روند ساخت مدل های اسپرت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

شرکت هیوندای اخیرا در سمت های مدیریتی خود تغییراتی داده و با جابجایی برخی مدیران رده بالا خبرساز شده است. بر این اساس آلبرت بیرمن که پیشتر وظیفه نظارت بر روند ساخت مدل های اسپرت را بر عهده داشت، از این به بعد به عنوان مدیر بخش تحقیق و توسعه فعالیت خواهد کرد.

آقای بیرمن جانشین Yang Woong-chul و Kwon Moon-sik در گروه هیوندای کیا شده است. با سمت جدید او اولین مدیر خارجی بخش تحقیق و توسعه هیوندای لقب می گیرد. انتظار می رود با تصمیماتی که این مدیر آلمانی خواهد گرفت، گروه کره ای در مسیری تازه حرکت کند.

9d8d6ada-hyundai-biermann-01

احتمالا می دانید که آلبرت بیرمن پس از سال ها فعالیت در بخش M ب ام و، بالاخره در سال 2015 به همکاری خود با باواریایی ها خاتمه داده و به کره جنوبی نقل مکان کرد. کیا استینگر و مدل های اسپرت مزین به نشان N از جمله محصولاتی هستند که در طول این سه سال تحت نظارت آقای بیرمن توسعه یافته اند.

آنطور که اعلام شده، هیوندای موتور 17 مدیر را در داخل گروه خود جابجا کرده است. ارتقای Euisun Chung به سمت معاون ارشد رئیس هیئت مدیره، دیگر تغییر مهم محسوب می شود. برخی از کارشناسان عقیده دارند Chung گزینه بعدی ریاست هیئت مدیره بوده و در سال های آتی جانشین پدرش یعنی Mong-Koo Chung خواهد شد.

Chung Eui-sun

طبق شنیده ها آقای Chung در نظر دارد با سازماندهی مجدد، میزان سودآوری گروه هیوندای کیا را افزایش داده و وضعیت فروش محصولات این دو برند را در بازارهای کلیدی مثل چین و ایالات متحده بهبود ببخشد. علاوه بر این، تقویت جایگاه هیوندای موتور در برابر رقبا از لحاظ تکنولوژی های مدرنی مثل فناوری خودران و به اشتراک گذاری خودرو از دیگر اهداف آقای Chung است.

یکی از تحلیلگران در گفتگو با رویترز تحولات مدیریتی در هیوندای را در راستای تثبیت جایگاه Euisun Chung ارزیابی کرده و افزوده که این اقدام باعث امیدواری سرمایه گذاران خواهد شد. کارشناس دیگری تحولات رخ داده را به تغییر نسلی که Chung دنبال می کند، نسبت داده است.

بد نیست اشاره کنیم در حال حاضر به غیر از آلبرت بیرمن، توماس شمارا (Thomas Schemera) و لوک دانکرولک (Luc Donckerwolke) دو تن از چهره های معروف صنعت خودروی جهان، در هیوندای مشغول به کار هستند. آقای شمارا که مثل آقای بیرمن از ب ام و به هیوندای منتقل شده، از اکتبر گذشته به عنوان مدیر برنامه ریزی اتومبیل های خودران، متصل و برقی شده فعالیت می کند. آقای دانکلرولک نیز بر صندلی ریاست دپارتمان طراحی هیوندای و کیا تکیه زده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی