ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات از عرضه زودهنگام گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M10 خبر می دهد

با اینکه سامسونگ دیگر قصد ندارد تلفن هوشمندی از سری گلکسی J عرضه کند اما این مسئله بدین معنی نیست که دیگر شاهد تولید گوشی اقتصادی با نام سامسونگ نباشیم. اخیراً شواهدی زیادی در فضای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

با اینکه سامسونگ دیگر قصد ندارد تلفن هوشمندی از سری گلکسی J عرضه کند اما این مسئله بدین معنی نیست که دیگر شاهد تولید گوشی اقتصادی با نام سامسونگ نباشیم. اخیراً شواهدی زیادی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کمپانی کره‌ای قصد دارد یک سری جدید برای موبایل‌های اقتصادی خود با نام گلکسی M در نظر بگیرد. تاییده‌های تازه ثبت شده از این مدل ها نیز نشان می دهد گوشی اقتصادی گلکسی M10 بسیار زودتر از آنچه تصور می‌کردیم عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت 91Mobiles یک تلفن هوشمند با نام SM-M105F موفق شده تاییده‌های لازم از ارگان Wi-Fi Alliance را کسب کند. با توجه به نام انتخاب شده برای این گوشی، به نظر میرسد با گلکسی M10 مواجه باشیم.

اطلاع زیادی از این موبایل لو نرفته، تنها مشخص شده که این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو پشتیبانی می‌کند و حروف DS به کار رفته در شماره مدل این موبایل ممکن است به دو سیم کارته بودن آن اشاره داشته باشد.

با این وجود پیشتر مشخصات زیادی از این موبایل لو رفته که نشان می‌دهد گوشی اقتصادی گلکسی M10 از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی LCD و بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برد.همچنین یک چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰، وظیفه پردازش در این موبایل را بر عهده دارد و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار دارد. علاوه بر این یک دوربین اصلی معمولی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی در آن تعبیه شده است.

گفته شده این موبایل قرار است از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند که رقم بالایی برای ظرفیت باتری محسوب نمی‌شود. با این وجود سامسونگ قصد داردگوشی اقتصادی گلکسی M20 را با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه کند تا گزینه ‌ای برای برخی کاربران فراهم کند.قیمت احتمالی تمامی گوشی‌های اقتصادی سامسونگ هنوز مشخص نیست اما به احتمال قوی گلکسی M10 تا اواسط دی ماه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی