ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

استیکرهای تعاملی برای ویدیوهای لایو رسما به اینستاگرام آمدند

اینستاگرام اخیرا مشغول اضافه کردن قابلیت‌هایی بوده که می‌توانند جایگاه آن را در میان شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش ارتقاء بدهند. از جمله این قابلیت‌های تازه می‌توان به راه‌های جدیدی برای تعامل با دوستان و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

اینستاگرام اخیرا مشغول اضافه کردن قابلیت‌هایی بوده که می‌توانند جایگاه آن را در میان شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش ارتقاء بدهند. از جمله این قابلیت‌های تازه می‌توان به راه‌های جدیدی برای تعامل با دوستان و افرادی که فالو می‌کنید اشاره کرد.

اگر حساب اینستاگرام دارید، حالا می‌توانید از استیکرهای پرسش سؤال برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ یا تعامل با کسانی که مشغول لایو استریم هستند استفاده کنید. همچنین این شبکه اجتماعی به یک استیکر تعاملی جدید به شکل شمارش معکوس هم مجهز شده که می‌توان آن را در استوری‌ها استفاده کرد.

اینستاگرام

یک قابلیت جالب دیگر هم امکان ارسال موسیقی است. اگر یکی از مخاطبین سؤالی از شما بپرسد، آن را می‌توانید به شکل یک استیکر سؤال ببینید و با انتخاب یک موزیک به او پاسخ بدهید. همچنین افکت‌های جدیدی به دوربین اینستاگرام اضافه شده که می‌توانند نسبت به فراز و نشیب صدا در موزیک‌ها واکنش نشان بدهند. به این افکت‌ها می‌توانید از طریق تب Music دسترسی پیدا کنید.

اما یکی دیگر از قابلیت‌های جدید، استیکرهای مخصوص سؤال است که حالا در ویدیوهای لایو هم می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بدین شکل که از طریق آن‌ها، سؤال خود را از استریمر لایو بپرسید و او هم بتواند با انتخاب استیکر شما، به آن پاسخ بدهد. این خصوصیت از امروز به طور رسمی برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شده است.

همچنین ویژگی‌های دیگری مثل اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در لایو قرار است که به زودی در دسترسی کاربران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی