ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

34 هزار حلقه لاستیک دولتی برای تاکسیرانان تهرانى

تایر از جمله کالا‌هایی است که به دلیل وابستگی صنعت حمل و نقل به آن از اهمیت خاصی برخوردار است و نقش حیاتی دارد. تغییرات شدید قیمتی در مواد اولیه به خصوص تولید داخلی قیمت ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

تایر از جمله کالا‌هایی است که به دلیل وابستگی صنعت حمل و نقل به آن از اهمیت خاصی برخوردار است و نقش حیاتی دارد. تغییرات شدید قیمتی در مواد اولیه به خصوص تولید داخلی قیمت تمام شده تولید تایر را به شدت بالا برده است. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ مرادعلی امین وند مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی با اعلام این خبر افزود:

کمتر از دوماه از اولین تاریخ توزیع لاستیک به نرخ دولتی ویژه تاکسیرانان تهرانى می گذرد و در همین مدت کوتاه بیش از 34 هزار حلقه لاستیک در میان تاکسیرانان متقاضی توزیع شده است.

در سال‌ های اخیر اخبار مرتبط با حمل ‌و نقل جاده‌ ای در زمینه نیازهای اصلی، ایمنی و حتی اخبار حوادث این حوزه ارتباط تنگاتنگی با لاستیک دارد، آخرین اخبار از این حوزه حکایت از آن دارد که تأمین لاستیک در کنار قطعات و تعمیرات از مشکلات اساسی رانندگان حمل ‌و نقل جاده ‌ای کشور شده است.لاستیک به نرخ دولتیوی ادامه داد

توزیع لاستیک به نرخ دولتی یکی از ده ها خدمات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در قالب باشگاه رفاه تاکسیرانان است که با استقبال گسترده تاکسیرانان مواجه شده است. این روند همچنان ادامه دارد و تاکسیرانانی که تاکنون اقدامی برای دریافت لاستیک به نرخ دولتی نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی http://taxi.tehran.ir قسمت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت نمایند.

ثبت نام رایگان بوده و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهاى مصوب را از طریق کارت بانکى هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی