ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل HTC : بازار تلفن‌های هوشمند را ترک نمی‌کنیم

HTC چند وقتی است که دیگر تلفن هوشمند تولید نمی‌کند و آخرین موبایل خاصی که با نام این برند به بازار عرضه شد، اچ تی وان با دوربین دوگانه و طراحی خاصش در سال ۲۰۱۴ بود. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

HTC چند وقتی است که دیگر تلفن هوشمند تولید نمی‌کند و آخرین موبایل خاصی که با نام این برند به بازار عرضه شد، اچ تی وان با دوربین دوگانه و طراحی خاصش در سال ۲۰۱۴ بود. از آن زمان به بعد این شرکت دیگر روی خوش ندید و روند پسرفت را طی نمود.

HTC

این شرکت در سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی، تنها ۱۳۰.۸ میلیون دلار درآمد کسب کرده بود و این رقم نسبت به سال قبل ۴۰۰ میلیون کاهش یافت. گوشی‌های برند‌های رقیب نظیر سامسونگ، هواوی، وان پلاس و اپل موفق شده اند با ویژگی‌های خاصشان، توجه مخاطبین را به خود جلب کنند. به همین دلیل سهم این شرکت از بازار تلفن‌های هوشمند به ۰.۹ درصد در سال قبل رسید. این درحالی است سال ۲۰۱۱، ۸.۸ درصد بازار در اختیار HTC بود.

پیش از این در دیجیاتو خوانده بودید که زمان خداحافظی با پرچمداران HTC فرا رسیده و این شرکت استراتژی فروش خود را تغییر داده است. حال آنها رسماً اعلام کرده‌اند با تغییر روش خود سعی کرده‌اند دوباره سهمی از بازار را بدست آوردند و سال ۲۰۱۹ را با سودهی به پایان ببرند.

HTC

تا به حال نام این برند روی تلفن های هوشمند نمادین زیادی در تاریخ سیستم عامل اندروید حک شده و برای اثبات این مسئله می‌توان از گوشی‌های T-Mobile G1 و نکسوس وان نام برد. با این وجود مدیر عامل HTC تایوان «دارِن چن» به خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که HTC بازار تلفن‌های هوشمند ترک نخواهد کرد و با روی آوردن به تولید گوشی‌های میان رده، تلاش می‌کند بقای خود را حفظ نماید.

این مدیر عامل البته اوضاع HTC را چندان هم بد تصور نمی‌کند چرا که موبایل اگزودوس، گوشی مبتنی بر بلاکچین این شرکت تا به حال فروش خوبی را تجربه کرده و پرچمدار  U12 پلاس علیرغم فروش نه چندان مناسبش، ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد. به همین دلیل از نظر کارشناسان، این شرکت توانایی تغییر در روند تولید محصولاتش را دارد و شاید قادر باشد سهم خود از بازار را بالا ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohamadreza Rohiye
    Mohamadreza Rohiye | ۲۸ آذر ۱۳۹۷

    خانم چن برو بیرون.
    مدیر بازاریابی هواوی استخدام کنن،با مدیر نواوری اوپو،اونوقت ببینم کی میخاد جلو اچ تی سی صحبت کنه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۸ آذر ۱۳۹۷

    اچ تي سي يك دگرديسي واقعي لازم داره...

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

      واقعا نیاز داره

مطالب پیشنهادی