ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تعداد کاربران پابجی از فورتنایت پیشی گرفت

به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد فوق العاده پابجی موبایل، تعداد کاربران این بازی از دیگر عنوان شاخص بتل رویال یعنی فورتنایت پیشی گرفته است. بر اساس اعلام سازنده پابجی یعنی استودیو Bluehole، نسخه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد فوق العاده پابجی موبایل، تعداد کاربران این بازی از دیگر عنوان شاخص بتل رویال یعنی فورتنایت پیشی گرفته است.

بر اساس اعلام سازنده پابجی یعنی استودیو Bluehole، نسخه موبایل این بازی با رسیدن به ۲۰۰ میلیون کاربر که ۳۰ میلیون از بین آ‌ن‌ها در روز این بازی را تجربه می‌کنند، حال به اندازه فورتنایت محبوب است. از این نکته هم نباید غافل شد که این آمار شامل کاربران پابجی موبایل در چین نمی‌شود و با توجه به محبوبیت‌ بالای این بازی در کشور چین، آمار نهایی قطعا بالاتر هم خواهد بود.

در ضمن نباید از ۵۰ میلیون کاربر پابجی رو پی سی و کنسول‌ها هم غافل شد. اما در روی دیگر ماجرا، پابجی روی پلتفرم پی سی وضعیت چشم‌گیری نداشته و طی ماه‌های اخیر تعداد زیادی از کاربران فعال خود را از دست داده است.

پابجی

البته با وجود تعداد بیشتر کاربران PUBG Mobile، فورتنایت از لحاظ درآمد عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشته است. در ابتدای کار، اپیک گیمز فورتنایت موبایل را تنها روی سیستم عامل iOS که کاربران آن‌ بیشتر از اندرویدی‌ها برای اپلیکیشن‌ها خرج می‌کنند منتشر کرد.

جدا از این‌ها ظاهرا آینده PUBG تنها محدود به یک عنوان بتل رویال نخواهد شد و طبق گفته سازندگان این بازی، آن‌ها برای ورود به حوزه‌های هنری دیگر مثل سینما، سریال تلویزیونی و انیمیشن هم در حال برنامه ریزی هستند.

PUBG هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 با قیمت ۳۰ دلار و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alizare2221
    alizare2221 | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    لوگ این نمیشه.بت قندشکنم امتحان میکنم نمیشه.

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

      از برنامه ی 1.1.1.1 استفاده کن. پینگ حدود 100 هم بهت میده

  • Mannan Chogan
    Mannan Chogan | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    Pubg واقعا فوق العادس

مطالب پیشنهادی