ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر ویو 20
تکنولوژی

قیمت و تصاویری از نسخه‌ی مازراتی آنر ویو 20 منتشر شد

زیر مجموعه‌ی شرکت هواوی یعنی آنر، تصمیم گرفته تلفن هوشمند بعدی خود را تحت عنوان آنر ویو 20 چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده (۵ دی ماه) به صورت رسمی در کشور چین معرفی نماید. تنها شش روز ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زیر مجموعه‌ی شرکت هواوی یعنی آنر، تصمیم گرفته تلفن هوشمند بعدی خود را تحت عنوان آنر ویو 20 چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده (۵ دی ماه) به صورت رسمی در کشور چین معرفی نماید. تنها شش روز دیگر به معرفی این گوشی باقی مانده اما هر روز اطلاعات بیشتری از آن به گوش می‌رسد.

آخرین خبر‌ها و شایعات نشان از این دارد که یک برند اتومبیل سازی دیگر نیز وارد حوزه‌ی تکنولوژی شده و این بار قرار است با آنر همکاری کند. نتیجه‌ی این همکاری نسخه‌ای خاص از آنر ویو 20 تحت عنوان V20 Maserati خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که قیمت نهایی این گوشی ۵۰۰ دلار برآورد شده است.

در عکس‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که وجود نسخه‌ی مازراتی حقیقت داشته باشد. البته نمی‌توان با اطمینان گفت که نسخه‌ی نهایی این گوشی به طور قطع مانند تصویر منتشر شده خواهد بود یا خیر. چرا که نسخه‌ی پورشه هواوی میت RS به هیچ عنوان شبیه به هواوی P20 پرو نبود. دو گوشی که همزمان با هم در رویدادی مشابه معرفی شدند.

این گوشی در حال حاضر برای پیش‌خرید در Vmall قابل مشاهده است. یکی از کاربران فاش کرده که ویو میت با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی حدودا ۴۲۰ دلار و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ۴۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. دو رنگی که در این گوشی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت آبی و مشکی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر راجع به مشخصات کامل داخلی این گوشی باید تنها ۶ روز منتظر بمانیم. البته اگر پیش از رویداد آنر در چین خبر‌های بیشتری از این گوشی به بیرون درز نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی