ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند آنر کی 2 مخصوص کودکان معرفی شد؛ ضد آب با پشتیبانی از GPS

پوشیدنی های هوشمند در چند سال گذشته موفقیت خوبی در بازار کسب کرده اند و توانسته اند به خوبی جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کنند. شرکت آنری (زیرمجموعه هواوی) هم به عنوان یکی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲

پوشیدنی های هوشمند در چند سال گذشته موفقیت خوبی در بازار کسب کرده اند و توانسته اند به خوبی جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کنند. شرکت آنری (زیرمجموعه هواوی) هم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای شخصی هوشمند، به تازگی از ساعت آنر کی 2 برای کودکان رونمایی کرده که امکانات ارتباطی مناسبی را در اختیار کودک و والدین قرار می دهد.

آنر کی 2 کیدز از رم 4 گیگابایتی بهره می برد

محصول جدید چینی ها تحت عنوان «Honor K2 Kids» هم اکنون قابل پیش خرید بوده و علاقه مندان می توانند با پرداخت 3 الی 6 دلار در صف دریافت آنر کی 2 کودکان قرار بگیرند. البته قیمت نهایی ساعت هوشمند مورد بحث هنوز مشخص نشده اما عرضه آن از هفته آینده (همزمان با عرضه تلفن هوشمند آنر V20 و اسپیکر هوشمند آنر یویو) آغاز خواهد شد.

آنر کی 2

ساعت هوشمند بچگانه آنر که در دو رنگ آبی و صورتی به بازار می آید، از نمایشگر 1.3 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 240 پیکسل بهره مند بوده و به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است. آنر کی 2 کیدز برای برقراری تماس و ارسال پیامک از نانو سیم کارت پشتیبانی کرده اما خبری از NFC در آن نیست.

محصول مورد بحث همچنین با داشتن گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و در زمان بارش باران یا هنگامی که کودک دست های خود را می شوید، آسیب نخواهد دید. لازم به ذکر است که Honor K2 Kids با یک باتری 660 میلی آمپر ساعتی انرژی لازم برای 7 روز استندبای یا 2 الی 3 روز کاری را در اختیار خواهد داشت.

آنر کی 2

علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیامک، قابلیت های دیگری مانند ضبط صوت، هشدار صبحگاهی، اتصال به اینترنت و از همه مهمتر امکان اطلاع از موقعیت مکانی کودک توسط GPS نیز در آنر کی 2 کیدز تعبیه شده که به خصوص مورد آخر برای والدین از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

گفتنی است ساعت هوشمند آنر برای کودکان با گوشی های اندرویدی مجهز به نسخه 4.4 و بالاتر قابل همگام سازی بوده و افرادی که از محصولات اپل استفاده می کنند نیز برای همگام سازی دیوایس خود با آنر کی 2 کیدز، باید از iOS 9 یا نسخه های جدیدتر استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی