ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مکالمه گروهی در واتس اپ برای iOS
نرم افزار و اپلیکیشن

برقراری مکالمه گروهی در نسخه iOS واتساپ آسان‌تر از همیشه شده است

پس از معرفی بی سر و صدای قابلیت تصویر در تصویر برای دیوایس‌های اندروید، واتس اپ امروز از یک به‌روزرسانی دیگر پرده برداشته است. آپدیت مذکور که این بار کاربران پلتفرم iOS را هدف گرفته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

پس از معرفی بی سر و صدای قابلیت تصویر در تصویر برای دیوایس‌های اندروید، واتس اپ امروز از یک به‌روزرسانی دیگر پرده برداشته است. آپدیت مذکور که این بار کاربران پلتفرم iOS را هدف گرفته امکانی فراهم می‌کند که مکالمات گروهی در این پیام‌رسان سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه برقرار شوند.

عمده تغییرات این به‌روزرسانی در رابط کاربری واتس‌ اپ اتفاق افتاده. اگر آیفون دارید، حالا می‌توانید وارد یکی از گروه‌هایتان شده و با فشردن آیکن تلفن در گوشه سمت راست و بالای تصویر، به انتخاب مخاطبین خود برای مکالمه گروهی بپردازید. واتس اپ در ادامه اجازه تعیین نوع مکالمه (صوتی یا ویدیویی) را نیز به شما می‌دهد.

اما تغییر خوب بعدی، توانایی برقراری مکالمات گروهی از طریق تب "Calls" در اپلیکیشن است که تا پیش از این امکانش وجود نداشت. حالا می‌توانید به راحتی وارد تب Calls شده و در آنجا با انتخاب مخاطبین مد نظر خود به سرعت و بی معطلی وارد یک مکالمه گروهی بشوید.

مکالمه گروهی در واتس اپ برای iOS

واتس اپ در حال حاضر اجازه برقراری مکالمه گروهی تا سقف نهایتا 4 نفر را به شما می‌دهد که شاید برای اهداف تجاری چندان مناسب نباشد، اما برای مکالمات معمولی و دوستانه خوب و کافی به نظر می‌رسد.

تیم توسعه‌دهنده اپلیکیشن به‌روزرسانی اخیر را فقط برای کاربران آیفون منتشر کرده که می‌توانید همین حالا با مراجعه به اپ‌ استور نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. گفتنی است که کاربران اندروید هم به زودی خصوصیات مشابهی را در اپلیکیشن دریافت خواهند کرد.

واتس اپ مدتی است که بیشتر از قبل به امکانات اپلیکیشن خود بها می‌دهد و در همین راستا، چندی پیش امکان ارسال استیکر را برای کاربرانش فراهم کرد. اما هنوز امکانات و قابلیت‌های زیادی باقی مانده‌ که واتس اپ با وجود جمعیت میلیاردی کاربرانش از آن‌ها بی بهره مانده است.

یکی از آن‌ها ارائه یک جایگزین شایسته و قابل اطمینان برای نسخه دسکتاپ این پیام‌رسان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد این اتفاق باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی