ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی‌های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد را اینجا ببینید

در حالی که به تدریج به پایان دسامبر به عنوان آخرین ماه سال 2018 میلادی نزدیک می‌شویم، کمپانی مایکروسافت لیست‌ بازی‌های سرویس ایکس باکس لایو در ماه ژانویه را به طور رسمی اعلام کرد. مانند ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

در حالی که به تدریج به پایان دسامبر به عنوان آخرین ماه سال 2018 میلادی نزدیک می‌شویم، کمپانی مایکروسافت لیست‌ بازی‌های سرویس ایکس باکس لایو در ماه ژانویه را به طور رسمی اعلام کرد. مانند ماه‌های گذشته، این بار نیز مجموعاً 4 بازی در نظر گرفته شده است که مشترکین سرویس می‌توانند در بازه‌های مشخصی از ماه آن‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند.

اولین بازی ایکس باکس وان که در لیست ماه ژانویه توجه را به خود جلب می‌کند، بازی تحسین شده Celeste در سبک پلتفرمر است و کاربران می‌توانند از تاریخ 1 الی 31 ژانویه آن را دریافت کنند. داستان این بازی درباره شخصیتی به نام مدلاین بوده که می‌خواهد از کوهی به نام سلست در غرب کانادا صعود کند.

مکانیزم‌های بازی بسیار ساده هستند و شامل پریدن، حرکت سریع و بال رفتن از دیوار می‌شوند اما موضوعی که باعث شده تا این بازی تفاوت‌های بسیاری با عناوین مشابه داشته باشد، طراحی منحصر بفرد و چالش برانگیز مراحل و موانع بوده است.

ایکس باکس لایو

دیگر بازی در نظر گرفته شده برای کاربران ایکس باکس وان، عنوان WRC 6 FIA World Rally Championship است. این بازی اتومبیلرانی که به شکل واقع گرایانه‌ای طراحی شده، شما را مجبور می‌کند با چالش‌های مختلفی از جمله مسیرهای گل آلود و یخ زده، مه، تاریکی، از کار افتادن موتورها و پنچر شدن تایرها دست و پنجه نرم کنید. اگر به تجربه‌ی این بازی علاقه مند هستید، می‌توانید آن را در بازه‌ی 16 ژانویه الی 15 فوریه دریافت کنید.

بازی‌های انتخاب شده برای کنسول ایکس باکس 360، عناوین تحسین شده‌ای هستند که تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست. دارندگان این کنسول می‌توانند در بازه‌ی 1 الی 15 ژانویه عنوان Lara Croft and the Guardian of Light و در بازه‌ی 16 الی 31 ژانویه نیز عنوان Far Cry 2 را دریافت کنند. لازم به ذکر است که هر دو عنوان از طریق قابلیت Backwards Compatibility برای کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز در دسترس خواهد بود.

ایکس باکس وان

  • Celeste - یازده دی الی یازده بهمن
  • WRC 6 FIA World Rally Championship - بیست‌وشش دی الی بیست‌وشش بهمن

ایکس باکس 360

  • Lara Croft and the Guardian of Light - یازده دی الی بیست‌وپنج دی
  • Far Cry 2 - بیست‌وشش دی الی یازده بهمن

اگر تاکنون برای دریافت عناوین رایگان ماه دسامبر ایکس باکس لایو اقدام نکرده‌اید، بهتر است عجله کنید؛ زیرا فرصت زیادی برای دریافت آن‌ها باقی نمانده است. در ضمن، با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی