ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

gymkhana 10 (8)
خودرو

19 دقیقه دود و هیجان؛ شب یلدا با کن بلاک [تماشا کنید]

کن بلاک را می توان معروف ترین چهره در زمینه حرکات نمایشی با خودرو دانست. این راننده 51 ساله آمریکایی که سابقه حضور در مسابقات مختلف رالی را در کارنامه دارد، پس از بازنشستگی به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

کن بلاک را می توان معروف ترین چهره در زمینه حرکات نمایشی با خودرو دانست. این راننده 51 ساله آمریکایی که سابقه حضور در مسابقات مختلف رالی را در کارنامه دارد، پس از بازنشستگی به تولید کلیپ های هیجان انگیز رو آورده و از این طریق تسلط مثال زدنی خود در کنترل اتومبیل را به نمایش می گذارد.

KENBLOCK9

سری کلیپ های حرفه ای و تماشایی بلاک با نام جیمخانا (Gymkhana) شناخته می شوند. این سری اکنون به ایستگاه دهم رسیده و آخرین اپیزود آن با نام جیمخانا 10 منتشر شده است.

gymkhana 10 (2)

عوامل تهیه کننده جیمخانا 10 کمپین تبلیغاتی گسترده ای برای این قسمت راه انداخته بودند، خود کن بلاک نیز در صفحه اینستاگرام خود هر از چند گاهی بخش هایی کوتاه از آن را به نمایش می گذاشت.

gymkhana 10 (8)

با رسیدن به اپیزود دهم، تهیه کنندگان این مجموعه تصمیم گرفته اند که کلیپی خاص تولید کنند، به همین جهت این اپیزود از چند بخش مختلف تشکیل شده که در آن کن بلاک با پنج مدل متفاوت به هنرنمایی می پردازد.

gymkhana 10 (9)

طبق انتظار تمامی این مدل ها به شرکت فورد - یکی از اسپانسرهای اصلی کن بلاک و سری جیمخانا - تعلق دارند. پیکاپ F-150 مدل 1977 که به تازگی توسط تیم هونیگان برای انجام حرکات نمایشی تقویت و بازسازی شده، مدل جدیدی است که شاهد رونمایی آن در جیمخانا 10 هستیم. این پیکاپ تا دندان مسلح Hoonitruck نامگذاری شده و  از یک موتور 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 914 اسب بخار قدرت و 951 نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

gymkhana 10 (3)

به غیر از Hoonitruck بلاک از خودروی Hoonicorn که در واقع یک دستگاه فورد ماستنگ مدل 1965 ارتقا یافته است، برای تهیه جیمخانا 10 کمک گرفته است. فورد فیستای مخصوص مسابقات رالی WRC، فورد اسکورت RS Cosworth مدل 1991 و فورد فوکوس RS RX دیگر مدل هایی هستند که کن بلاک در این قسمت از جیمخانا بر پشت فرمان آنها نشسته و صحنه هایی دیدنی خلق کرده است.

gymkhana 10 (5)

ناگفته نماند اپیزود 19 دقیقه ای جیمخانا 10 طولانی ترین قسمت مجموعه تا به حال بوده و در سه کشور سوئد، ایالات متحده و مکزیک فیلمبرداری شده است. از نکات جالب توجه این اپیزود می توان به حضور اولیور سولبرگ (Oliver Solberg)، پسر پیتر سولبرگ راننده سابق مسابقات رالی اشاره کرد. اولیور در سکانس های مربوط به مسیرهای برفی که در سوئد تهیه شده، کن بلاک را همراهی نموده است.

جیمخانا 10
تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام کن بلاک

مثل اپیزودهای قبلی، هر لحظه از جیمخانا 10 نیز باعث شگفتی و تحیر بینندگان خواهد شد، به همین خاطر در پایان شما مخاطبین گرامی دیجیاتو را به تماشای آن دعوت می کنیم.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • caspian machinery
    caspian machinery | ۱ دی ۱۳۹۷

    داداش هماهنگ کنید ماشین سنگین ها هم با هم مسابقه بدن، بروبچه های لیفتراکبازشم با من

مطالب پیشنهادی