ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افزایش دانلود 10 درصدی اپلیکیشن ها در سال 2018 روی iOS و اندروید

با توجه به آماری که از شرکت تحلیلی و ارزیاب اپلیکیشن‌ها Annie راجع به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر شده، تعداد دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در سال میلادی جاری به ۱۱۳ میلیارد رسیده است. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

با توجه به آماری که از شرکت تحلیلی و ارزیاب اپلیکیشن‌ها Annie راجع به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر شده، تعداد دانلود اپلیکیشن‌های موبایل در سال میلادی جاری به ۱۱۳ میلیارد رسیده است. این آمار ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته. همچنین این آمار می‌گوید افراد برای اپلیکیشن‌های غیر رایگان یا همراه با پرداخت درون برنامه‌ای، نزدیک به ۷۶ میلیارد دلار خرج کرده‌اند که ۲۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۷ است.

این اعداد با توجه به جمع تعداد دانلودها و میزان فروش اپلیکیشن‌ها در پلی استور و اپ استور به دست آمده و میزان فروش تا ۲۴ آذر امسال که معادل است با ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ را در نظر گرفته. بخش بازی بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده که دور از انتظار نیست. شرکت Annie همچنین پیش‌بینی کرده که پرداخت پول برای اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۹ -با در نظر گرفتن فروشگاه‌های شخص ثالث در چین- به ۱۲۲ میلیارد دلار خواهد رسید.

طبق گزارشات، امسال به طور میانگین هر نفر ۳ ساعت به طور روزانه مشغول استفاده از اپلیکیشن‌ها در تلفن‌های هوشمند خود بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی و نسبت به سال ۲۰۱۶ افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

اپلیکیشن‌های غیر گیم امسال که بیشترین آمار را از لحاظ دانلود و نصب شدن در اختیار داشتند به ترتیب پیام‌رسان فیسبوک، فیسبوک و واتس اپ بودند. پس از واتسپ اپلیکیشن تیک تاک قرار گرفت و اینستاگرام رده‌ی پنجم را به خود اختصاص داد. بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۸ از لحاظ دانلود، به ترتیب هلیکس جامپ، ساب وی سرفرز، پابجی موبایل، فری فایر و لاو بالز بودند.

بهترین اپلیکیشن از لحاظ کسب درآمد نرم افزار استریم ویدیو نتفلیکس است که در صدر قرار گرفته است. همچنین بیشترین میزان درآمد در بخش بازی‌ها هم مربوط به Fate/Grand Order در رتبه‌ی اول می‌شود. پس از این بازی عناوین آنر آو کینگز، مانستر استرایک، کندی کراش ساگا و لینیج ام قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی