ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بی سیم معکوس
موبایل

سامسونگ تولید گلکسی اس 10 را پیش از موعد آغاز کرده است

سامسونگ می‌خواهد همه‌ی تلاش خود را برای تبدیل شدن پرچمدار بعدی خود به یک تلفن هوشمند تاریخی به کار گیرد. این گوشی که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سامسونگ می‌خواهد همه‌ی تلاش خود را برای تبدیل شدن پرچمدار بعدی خود به یک تلفن هوشمند تاریخی به کار گیرد. این گوشی که قرار است در کنگره‌ی جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود رونمایی گردد، دارای نمایشگر حفره‌دار و مجهز به حسگر اثر انگشت داخلی خواهد بود. حالا طبق گزارشات به نظر می‌رسد که سامسونگ تولید گلکسی اس 10 را پیش از موعد آغاز کرده است.

در گزارشات جدید منتشر شده از شرکت کره‌ای، به نظر می‌رسد که غول آسیایی به خاطر وجود پیچیدگی‌های بسیار در راه تولید پرچمدار بعدی خود، آغاز تولید و توسعه‌ی این تلفن هوشمند را کمی جلو انداخته است. این گزارشات از یک منبع آلمانی در توییتر به گوش می‌رسد که بابت افشای اخبار صحیح مورد توجه قرار گرفته است.

شروع تولید گسترده‌ی گوشی‌های گلکسی اس 10 از حالا کمی زود به نظر می‌رسد چرا که پیش از این عموما سامسونگ تولید پرچمداران خود را از اولین ماه سال میلادی آغاز می‌کرد. احتمالا دلیل اصلی شروع پیش از موعد تولید گلکسی اس 10 شکل جدید این تلفن هوشمند باشد که از نمایشگر حفره دار و همچنین سنسور اثرانگشت درون نمایشگر استفاده می‌کند.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

سامسونگ قصد دارد سه نسخه از پرچمدار بعدی خود را به بازار بفرستد که گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت نام گذاری شده‌اند. همچنین احتمالا نسخه‌ی چهارمی هم وجود خواهد داشت که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد.

طبق خبر‌های منتشر شده، احتمالا گوشی اس 10 لایت، اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب با نمایشگر‌های ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی سوپر آمولد عرضه خواهند شد که نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی قابل توجهی خواهند داشت. نسخه‌ی اس 10 لایت دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود است در حالی که بقیه‌ی مدل‌ها از سنسور‌های سه گانه در پنل پشتی خود بهره‌مند خواهند شد.

گوشی‌های اس 10 و اس 10 پلاس احتمالا دارای سنسور اثر انگشت درون نمایشگر اوتلرا سونیک خواهند بود. به احتمال خیلی زیاد، پرچمداران بعدی سامسونگ از پردازنده‌های اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9820 استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    """"آغاز تولید و توسعه‌ی این تلفن هوشمند را کمی جلو انداخته است""""

    يادمه سر نوت7 هم همين كاروكردن كه اون رسوايي به بار اومد

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    زشته

مطالب پیشنهادی