ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سرگرمی‌های مدرن: متفاوت‌ترین بازی‌های موبایل برای دورهمی‌ها

همیشه گفته‌اند هنگام دورهمی‌ها تلفن‌های هوشمند خود را خاموش کرده و به صحبت با بقیه بنشینید. طبیعتا بهترین تصمیم هم همین است ولی چرا از این دیوایس‌ها برای داشتن تجربه ای سرگرم کننده با بقیه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

همیشه گفته‌اند هنگام دورهمی‌ها تلفن‌های هوشمند خود را خاموش کرده و به صحبت با بقیه بنشینید. طبیعتا بهترین تصمیم هم همین است ولی چرا از این دیوایس‌ها برای داشتن تجربه ای سرگرم کننده با بقیه استفاده نکنیم؟ تلفن‌های هوشمند تنها به معنای شبکه‌های اجتماعی نیستند. شما با آن‌ها می توانید بازی‌هایی را بیابید که مطمئنا می‌توانند به جمع های خانوادگی رنگ و بویی متفاوت و شاد هم ببخشند.

به مناسبت شب یلدا و به رسم سال‌های پیش این بار نیز تصمیم گرفتیم به همین بازی‌ها بپردازیم. البته با یک تفاوت مهم: در مقاله امسال دیگر همه بازی‌ها دارای بخش چند نفره نیستند و بعضی از آن‌ها حتی ممکن است فقط تک‌نفره باشند. با این حال دارای ویژگی‌هایی هستند که حتی تجربه‌شان با بقیه دوستان‌نیز لذت‌های خودش را دارد. برای آشنایی با این بازی‌ها پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

آهنگتو و Smule

بازی خانوادگی

آهنگتو متفاوت‌ترین و جدیدترین‌ترین گزینه لیست است که در دورهمی‌ها می‌توانید به سراغش بروید؛ بازی روی یکی از هنرهای محبوب دست گذاشته، هر کسی می‌تواند تجربه‌اش کند و ذات رقابتی‌اش باعث شده تا هیجان بالا باقی بماند. همان ویژگی‌هایی که یک بازی مناسب برای دورهمی می‌خواهند و آهنگتو تمام آن‌ها را دارد.

در آهنگتو تنها کاری که باید انجام بدهید این است که یکی از آهنگ‌ها را انتخاب کرده و همزمان که خواننده اصلی می‌خواند، شما هم ترانه را بازخوانی کنید. در این میان اگر توانستید نت‌ها را به درستی به زبان بیاورید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. برای کسانی که به دنبال یک تجربه انگلیسی زبان از این سرگرمی هستند، Smule نیز ارزش تجربه کردن را خواهد داشت.

آهنگتو - AhangeTO

آهنگتو - AhangeTO

سازنده: گروه آوای نو قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.1 مگابایت زبان:
Smule

Smule

سازنده: Smule قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 152.8 / 53.37 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

تجربه پابجی موبایل بدون داشتن یک دیوایس‌ حداقل متوسط آن‌قدرها جذاب نخواهد بود و از طرفی برای بازی کردنش با بقیه دوستان به اینترنتی پایدار نیاز است؛ شاید خیلی‌ها این پیش‌نیازها را نداشته باشند و بنابراین دور بازی خط بکشند ولی اگر تمام این شرایط را دارید همین الان گوشی خود را به پابجی موبایل مجهز کنید.

جدا از تمام ویژگی‌هایی مثبتی که بازی دارد، استراتژی در نبردهای گروهی پابجی موبایل اهمیت زیادی داشته و به همین خاطر مبارزه دوشادوش دوستان‌تان از آن چیزهایی است که اگر یک بار در اینجا تجربه‌اش کنید، دوست دارید دوباره به سراغش بروید. پابجی موبایل یک عنوان بتل رویال بوده و ابتدای بازی صد نفر بدون هیچ تجهیزات خاصی در یک منطقه رها می‌شوند و باید با یکدیگر بجنگند.

PUBG MOBILE

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1530 مگابایت زبان:

PES 2019

نسخه‌ اولیه PES 2019 آن‌چیزی نبود که کونامی از ماه‌ها قبل وعده داد ولی بازی رفته رفته در حال بهبود است و از همه مهم‌تر کمبود بخش «بازی با بلوتوث» فیفا موبایل باعث شده تا PES 2019 حالا واقعی‌ترین گزینه فوتبالی گوشی برای دورهمی‌ها به حساب می‌آید. واقعی‌ترین چون اگر خیلی روی این قضیه حساس نیستید، دریم لیگ ساکر 19 نیز گزینه خوبی است.

در PES 2019 بازیکن‌ها با بلوتوث به یکدیگر وصل می‌شوند و جدا از بازی‌های دوستانه حتی می‌توانند یک لیگ را با هم آغاز کنند. فقط دو نکته وجود دارد، یکی اینکه PES 2019 به تازگی فیلتر شده و از طرفی به‌خاطر تغییراتی که سازنده در این نسخه داده بازی هنوز روی تمام دستگاه‌ها بهینه نیست. اگر این دو پیش‌نیاز را دارید به سراغ بازی بروید. در غیر این صورت دریم لیگ ساکر را جایگزین کنید.

PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER

PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER

سازنده: KONAMI قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1390 مگابایت زبان:

Quiz of Kings

با آپدیت گروهی کوییز آف کینگز، این بازی حکم یک تیر و چند نشان را در جمع‌های خانوادگی و دوستانه دارد؛ هم مخاطب را به فکر وادار می‌کند، هم سرگرم‌کننده است و هم در تعداد بالا می‌توان مسابقاتش را گروهی انجام داد. دیگر نیازی به قلم و کاغذ نیست. در کوییز آو کینگز بازیکن‌ها در شاخه‌های مختلف از یکدیگر سوال می‌پرسند و هر کس بیشتر جواب درست بدهد برنده می‌شود. فقط این نکته را اضافه کنیم که برای آزاد کردن بخش گروهی کوییز آو کینگز باید به سطح 10 در این بازی برسید. زیاد به نظر برسد ولی مطمئنا ارزشش را دارد.

Quiz of Kings

Quiz of Kings

سازنده: Quiz of Kings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 35.31 / 38.4 مگابایت زبان:

No Humanity

No Humanity یکی از سخت‌ترین بازی‌های موبایل بوده و حالا سوال اینجاست عنوانی به این اندازه چالش‌برانگیز چگونه می‌تواند برای دورهمی‌ها مناسب باشد؟ خیلی ساده است، کافیست هر دور بازی را به یک نفر بدهید و ببینید او چند ثانیه می‌تواند دوام بیاورد. در بازی تنها باید انگشت‌تان را روی صفحه لمسی بکشید تا شخصیت اصلی حرکت کرده و مراقب باشید تا به هر چیزی که می‌بینید، برخورد نکند. در ظاهر کار سختی پیش‌رو ندارید ولی بازی هر لحظه با چالشی جدیدتر مخاطب را غافل‌گیر می‌کند.

No Humanity - The Hardest Game

No Humanity - The Hardest Game

سازنده: SweatyChair قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 138.9 / 25.9 مگابایت زبان:

Tic Tac Toe Glow

در Tic Tac Toe Glow پنج بازی متفاوت وجود دارد که همگی جزو سرگرمی‌های محبوب بین بازیکن‌های گوشی هستند اما هیچکدام به اندازه Tic Tac Toe مناسب برای دورهمی‌ها نیستند؛ همان «دوز» که در آن چند شکل شبیه به هم را کنار یکدیگر ردیف کنید. نکته مثبت اینجاست محیط‌های دوز Tic Tac Toe Glow تنها سه در سه نیستند و اگر به دنبال تجربه‌ای سخت‌تر و طولانی‌تر بودید، می‌توانید محیط‌های بزرگتر را نیز انتخاب کنید.

Tic Tac Toe Glow

Tic Tac Toe Glow

سازنده: Arclite Systems قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30.37 مگابایت زبان:

منچرز

دو بازی آخر لیست آن‌قدرها متفاوت نیستند ولی به‌خاطر محبوبیت‌شان تصمیم گرفتیم کمی تقلب کنیم. در منچرز همان کاری را می‌کنید که قبلا با منچ‌های فیزیکی انجام می‌دادید. در هر مسابقه چهار بازیکن حضور دارند و به هر کدام از آن‌ها چهار مهره داده می‌شود. حالا با آوردن تاس 6 می‌توانید مهره‌ای را وارد مسابقه کرده و بازی کنید. در این بین مهره باید طول زمین را طی کرده و به انتها برسد. اگر هر چهار مهره به نقطه‌های مشخص شده برسند، بازی را خواهید برد. همچنین حریف می‌تواند مهره‌هایتان را زده و آن‌ها را به بیرون بفرستد.

منچرز (منچ آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 49.4 / 42.1 مگابایت زبان:

ادا بازی

معمولا وقتی صحبت از بازی در جمع‌های خانوادگی یا دوستان می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد «پانتومیم» است. ادا بازی با مهمترین برگ برنده‌اش سعی کرده این سرگرمی را لذت‌بخش‌تر کند: وجود کلماتی با موضوعات مختلف. در اینجا 8000 کلمه و ضرب‌المثل در 9 دسته وجود داشته و ادا بازی با جمع‌آوری این دیتابیس به صورت آفلاین توانسته کار کاربران برای یافتن بهترین عبارات را راحت‌تر کند. کافیست از سیستم بخواهید از بین کلمات یکی را انتخاب کرده و مسابقه بدهید.

ادابازی | پانتومیم

ادابازی | پانتومیم

سازنده: کارونت قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • میلانـــــو
    میلانـــــو | ۱ دی ۱۳۹۷

    بازی "دور" هم به عنوان یکی از بهترین بازی های ایرانی دورهمی خیلی عالیه و حتماً توصیه میشه.

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱ دی ۱۳۹۷

    Awliiiiii

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    اقای کریمی از مپ جدید پابجی موبایل هم بررسی بزارید

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳۰ آذر ۱۳۹۷

    بازی خوب بودن مخصوصن ادا بازی

مطالب پیشنهادی