ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژ بی سیم معکوس
تکنولوژی

قابلیت عکاسی در شب احتمالاً به گلکسی اس 10 سامسونگ می آید

حدود سه ماه بعد سه گانه‌ی گلکسی اس 10 به صورت رسمی در مراسم MWC شهر بارسلونا معرفی خواهند شد. هر چه به زمان برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می شویم، بازار شایعات درباره‌ی پرچمداران جدید ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

حدود سه ماه بعد سه گانه‌ی گلکسی اس 10 به صورت رسمی در مراسم MWC شهر بارسلونا معرفی خواهند شد. هر چه به زمان برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می شویم، بازار شایعات درباره‌ی پرچمداران جدید سامسونگ داغ‌تر از گذشته می‌شود. آخرین اطلاعاتی که در زمینه‌ی این گوشی‌ها به دستمان رسیده، تست بنچمارک HTML5 است که اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیارمان می‌گذارد. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی قرار است از ویژگی عکسبرداری در شب پشتیبانی کند و احتمالا خمدیگی در کناره‌های نمایشگر به این گوشی بازخواهد گشت.

در بنچمارک‌های منتشر شده، شماره مدل مشاهده شده از گوشی‌ها SM-G970 برای نسخه‌ی لایت و SM-G975 برای نسخه‌ی گران قیمت پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی نسخه‌ی پلاس بود. نتایج نشان می‌دهد که رزولوشن نمایشگر اس 10 لایت ۳۶۰ در ۷۶۰ بوده که با توجه به نسبت 19:9 می‌توان به این نتیجه رسید که رزولوشن واقعی آن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ است.

برای نسخه‌ی پلاس، رزولوشن ۴۱۲ در ۸۶۹ دیده می‌شود که به معنی رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل است.

نکته‌ی جالب اینجاست که نسخه‌ی سامسونگ گلکسی اس 10‌ لایت نمره‌ی بهتری در زمینه‌ی تست HTML 5 نسبت به نسخه‌ی پلاس کسب کرده است. البته باید به یاد داشت که این نمرات نمی‌تواند نمرات نهایی این تلفن‌ها باشد، چرا که هر دو نسخه همچنان در فاز تولید و توسعه قرار دارند.

اما در جدیدترین خبر‌ها چند نفر از متخصصین سیستم عامل از وبسایت XDA موفق شدند قطعه کدی از نسخه‌ی بتای رابط کاربری جدید سامسونگ یعنی OneUI به دست بیاورند که نشان می‌دهد شاید پرچمدار بعدی سامسونگ از ویژگی عکسبرداری در شب بهره‌مند شود.

این ویژگی که در گوشی‌هایی نظیر پیکسل مورد استفاده قرار گرفته است، عکسبرداری در شب را با کیفیتی بالا به انجام می‌رساند و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ هم بی میل به استفاده از این تکنولوژی نباشد.

در خبری دیگر به نظر می‌رسد که غول کره‌ای تصمیم گرفته خمدیگی را به یکی از نسخه‌های سامسونگ گلکسی اس 10 بازگرداند. در خبر‌هایی که از یک فروشگاه آنلاین منتشر شده است، سه نسخه از سامسونگ گلکسی اس 10 را لیست کرده که ارزان قیمت‌ترین نسخه با عنوان گلکسی اس 10 لایت عرضه می‌شود. در کنار این مدل، یک مدل 6.4 اینچی قابل مشاهده است که احتمالا دارای بالاترین قیمت هم باشد و تحت عنوان گلکسی اس 10 پلاس عرضه خواهد شد.

اما در این بین، نسخه‌ی 6.1 اینچی در این وبسایت تحت عنوان گلکسی اس 10 اج معرفی شده که تعجب بسیاری را جلب کرده است.

این که تا چه حد این اطلاعات دقیق باشد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید سه ماه منتظر بمانیم تا به صورت کامل و رسمی با همه‌ی نسخه‌های پرچمدار بعدی سامسونگ آشنا شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی