ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد مینی
تکنولوژی

احتمال عرضه آیپد مینی با قیمت کمتر از مدل‌های فعلی

اپل از سال ۲۰۱۵ عرضه آیپد مینی را متوقف کرده اما یک نشریه چینی از احتمال بازگشت این تبلت ها به خط تولید خبر داده است. بر اساس گزارش «چاینا بیزینس تایم» کمپانی کوپرتینویی تصمیم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

اپل از سال ۲۰۱۵ عرضه آیپد مینی را متوقف کرده اما یک نشریه چینی از احتمال بازگشت این تبلت ها به خط تولید خبر داده است.

بر اساس گزارش «چاینا بیزینس تایم» کمپانی کوپرتینویی تصمیم به تغییر استراتژی بازاریابی خود گرفته و به همین خاطر در نیمه اول سال ۲۰۱۹ یا به عبارتی تا اواخر بهار سال آینده آیپدی با قیمت ارازنتر از مدل های فعلی را روانه بازار خواهد کرد که از نمایشگر ۷.۹ بهره می برد.

علاوه بر این کوپرتینویی ها آیپد دیگری نیز با نمایشگر حداقل ۱۰ اینچی در دست توسعه دارند که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار راه پیدا خواهد کرد. به گفته این نشریه آیپد ۱۰ اینچی علی رغم عرضه در سال ۲۰۱۹ از آیپد پروهای فعلی با سایزهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی ارزانتر خواهد بود.  آیپد مینی

آخرین عضو این خانواده که بازار عرضه شد آیپد مینی ۴ بود که ۳ سال از عمر آن می گذرد و طبیعتا ارائه نسخه ای تازه‌نفس نظر بخشی از کاربران علاقمند به تبلت های میان رده را به خود جلب می کند.

ظاهرا دلیل این تصمیم استقبال کاربران از آیپد ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۷ بوده است. کمپانی کوپرتینویی برای کاهش هرچه بیشتر قیمت آیپد مینی به کاهش سایز اکتفا نکرده و تامین نمایشگرها را نیز به جای شرکت های ژاپنی به کمپانی BOE خواهد سپرد.

کمپانی چینی BOE یکی از بزرگترین مراکز تولید پنل های نمایش در جهان است و پیش از این با تولید پنل خمیده میت ۲۰ پرو توانایی های خود در این زمینه را اثبات کرده است.

آیپد پرو علی رغم کارایی و قدرت پردازش فوق العاده با مشکلاتی نظیر خم شدن بدنه دست و پنجه نرم می کند. هرچند اپل سعی در عادی جلوه دادن این مساله دارد اما بعید نیست در مدل های مینی نیز شاهد تکرار آن باشیم.

 

تماشا کنید:‌ مایکروسافت در تبلیغ کریسمس بار دیگر آیپد را به سخره گرفت

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی