ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Hytale، بزرگترین رقیب ماینکرفت معرفی شد [تماشا کنید]

ماینکرفت برای محبوب شدن نیازی به گرافیک خارق العاده یا مکانیزم‌های پیچیده و سطح بالا نداشت. این بازی در ساده‌ترین شکل ممکن ساخته شد به مرور زمان توانست محبوبیت بالایی در میان گیمرها کسب کند. ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

ماینکرفت برای محبوب شدن نیازی به گرافیک خارق العاده یا مکانیزم‌های پیچیده و سطح بالا نداشت. این بازی در ساده‌ترین شکل ممکن ساخته شد به مرور زمان توانست محبوبیت بالایی در میان گیمرها کسب کند. اما متاسفانه زمان اوج ماینکرفت گذشته و دیگر همچون سابق شاهد تب و تاب بالای کاربران برای تجربه آن نیستیم.

یکنواختی بیش از حد و عدم ارائه محتوای جدید و جذاب یکی از اولین دلایلی بود که موجب شد بسیاری از کاربران امید خود را نسبت به ماینکرفت از دست بدهند.

با وجود اینکه هزاران ماد مختلف برای بازی وجود دارد که حتی بخش داستانی و بی‌نهایت مکانیزم و آیتم جدید به آن اضافه می‌کند، استودیو سازنده بازی یعنی موجانگ هنوز تصمیمی برای اضافه کردن این محتوا به بازی اصلی نگرفته است.

محتوایی که طی به روز رسانی‌های اخیر بازی به آن اضافه شده‌اند برای افرادی که مادهای ماینکرفت را تجربه کرده‌اند جذابیتی ندارند و به سرعت رنگ و روی خود را از دست می‌دهند، چرا که از اول به عنوان محتوایی برای تجربه طولانی مدت در نظر گرفته نشده.

تنها ماموریت‌های شما برای به اتمام در بازی شامل کشتن Ender Dragon و  Wither Skeleton می‌شود و پس از آن دیگر هیچ ماموریتی برعهده شما نیست تا خود را برای آن مهیا کنید.

حتی می‌توان گفت موجانگ از ارائه محتوای جدید برای ماینکرفت صرف نظر کرده، چرا که هیچ دلیل دیگری برای عرضه Minecraft: Dungeons وجود ندارد. Dungeons اصولا برای پر کردن این خلا ایجاد شده تا خواسته‌های کاربران را در بطن یک بازی دیگر برطرف کند.

بخش آنلاین‌ و مینی‌ گیم‌های متنوعی که از طریق سرورهای مختلفی مانند Hypixel دردسترس کاربران قرار گرفت توانست کمک بزرگی به زنده ماندن جامعه بازی کند.

Hypixel که پیش از این به عنوان ارائه دهنده محتوای اضافی و مدیر سروری با همین نام فعالیت می‌کرد، اخیرا به عنوان یک استودیوی بازی‌سازی مشغول به ساخت یک بازی جدید شده.

این بازی که Hytale نام دارد، اولین هدف خود را پر کردن تمام حفره‌های اصلی ماینکرفت قرار داده. اضافه کردن چالش‌ها و وقایع داستانی به همراه محتوای بیشتر برای اکتشاف در بازی از اولین دلایلی هستند که موجب می‌شوند Hytale از همین ابتدا برای تمام دوست داران ماینکرفت جذاب به نظر برسد.

بهبود طراحی بصری به همراه ساخت انیمیشن‌های روان‌تر به نسبت ماینکرفت، اضافه کردن قابلیت‌های شخصی سازی گسترده، دنیایی پویا و داینامیک‌تر به همراه گستره بالای دشمنان، حیوانات و سلاح‌های مختلف بازی از جمله عواملی هستند که می‌توانند پیروز کننده Hytale در نبرد با ماینکرفت باشند. اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست و تاکنون تنها یک ویدیو برای معرفی آن منتشر شده، اما به زودی بتای آن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نظر شما درخصوص Hytale چیست؟ آیا این بازی می‌تواند ماینکرفت را کنار زده و خود صاحب میلیون‌ها کاربر فعال بازی شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amirreza_elam
    amirreza_elam | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    خخخ فقط 4 نفر از صد ملیون کاربر ماینکرفت این بد افزار مزخرف رو میشناسن راستی اگه خواستی بدونی این بازی ماله استدیو هایپیکسله صاحب یکی از سرور های ماینکرفت پس یعنی این یه تبلیغه برای ماینکرفت و فقط برای پلتفرم اندروید در دسترسه و الان ماینکرفت اوایل کارشه و جای رشد داره لطفا مطالب اشتباه رو منتشر نکن گناهه

  • Adollf
    Adollf | ۱ دی ۱۳۹۷

    به نظر بازی جالبیه من ک منتظرشم

مطالب پیشنهادی