ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بهترین مهاجمان PES 2019

هر چقدر که بازی PES 2019 در لایسنس کردن تیم‌های باشگاهی و ملی عملکرد ضعیفی داشته، به همان اندازه عملکرد بسیار خوبی در لایسنس کردن بازیکنان و ویژگی‌های فردی آن‌ها داشته است. البته نباید فراموش ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

هر چقدر که بازی PES 2019 در لایسنس کردن تیم‌های باشگاهی و ملی عملکرد ضعیفی داشته، به همان اندازه عملکرد بسیار خوبی در لایسنس کردن بازیکنان و ویژگی‌های فردی آن‌ها داشته است. البته نباید فراموش نکرد که بندهای قراردادها برای لایسنس‌ کردن تیم‌ها و بازیکنان تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارد که همین مسئله باعث شده تا بازیکنان بزرگ در هر دو سری PES  و FIFA به شکل واقع گرایانه‌ای طراحی شده باشند.

شباهت‌های بازیکنان میان طراحی‌شان در بازی و واقعیت، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا باعث می‌شود تا حس واقع گرایی بیشتری به کاربر منتقل شود. شرکت کونامی که از اهمیت این موضوع با خبر بوده، سعی کرده است تا با توجه به کوچک ترین جزئیات، بازیکنان لیگ‌های معتبر را طراحی کند.

در این مطلب که از سری مقالات آموزش PES 2019 است، قصد داریم تا به طور خلاصه وار به معرفی 10 مهاجم برتر بازی PES 2019 بپردازیم.

بازی PES 2019

10- هری کین (Harry Kane)

از هری کین‌ می‌توان به عنوان یکی از ستاره‌ی جدید فوتبال انگلستان نام برد که با عملکرد فوق العاده‌ نه تنها توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، بلکه توانست با جلب نظر سرمربی به تیم ملی انگلیس دعوت شود. از افتخارات کین می‌توان به کسب عنوان آقای گلی لیگ جزیره در فصل‌های 2015-2016 و 2016-2017، نائب قهرمانی لیگ جزیره با تیم تاتنهام در فصل 2016-2017 و کسب کفش برنزی بعد از لیونل مسی (کفش طلا) و محمد صلاح (نقره‌ای)، با زدن ۳۰ گل اشاره کرد.

هری کین فصل 2017-2018 را از لحاظ آماری چندان خوب شروع نکرد و در چهارمین بازی خود توانست اولین گل فصلش را به ثمر برساند. پس از این گلزنی ورق برگشت و عملکرد کین روندی صعودی به خود گرفت، به طوری که در طول این فصل توانست 5 بار لقب بهترین بازیکن ماه لیگ جزیره را بدست آورد. همچنین او توانست با ثبت 16 گل در 10 بازی باشگاهی و بین المللی، سپتامبر را به عنوان بهترین ماه دوران فوتبالی در پرونده‌اش ثبت کند.

درخشش‌های هری کین ادامه داشت و با ثبت 6 هتریک در طول یک فصل، توانست به اولین بازیکنی تبدیل شود که به چنین رکوردی دست می‌یابد. کین در طول این فصل مجموعاً 56 گل باشگاهی و بین المللی به ثبت رساند تا بدین ترتیب پس از سلطه‌ی چند ساله‌ی لیونل مسی و کریستیانو، به عنوان گلزن ترین بازیکن قاره‌ی اروپا انتخاب شود. تمامی این‌ها باعث شد تا امتیاز هری کین در بازی PES 2019 به 89 برسد که نسبت به نسخه‌ی قبل 2 عدد افزایش داشته است. او در این بازی از قدرت دریبل زنی بسیار بالایی برخوردار نیست (80) اما به واسطه تمام کنندگی‌اش (93) در میان بهترین مهاجمان قرار گرفته است.

بازی PES 2019

9- ادینسون کاوانی (Edinson Cavani)

ادینسون کاوانی در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان فوتبال است که تجربه‌ی بالایی در رقابت‌های بین المللی دارد. او تاکنون در هفت تورنمنت بزرگ بین المللی شرکت کرده است که نخستین و آخرین آن به ترتیب مسابقات جام جهانی 2010 و جام جهانی 2018 بوده است.

ادینسون کاوانی در سال 2013 باشگاه ناپولی را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و از زمان تاکنون با افراد بزرگی همچون زلاتان ابراهیموویچ همبازی بوده است. قبل از شروع فصل 2017-2018، نیمار جونیور با قراردادی 222 میلیون یورویی و کیلیان امباپیه به صورت قرضی به تیم پاری سن ژرمن پیوستند که این اتفاق باعث شد تا مثلث تهاجمی MNC شکل بگیرد. این مثلث در طول فصل گذشته مجموعاً 89 گل به ثمر رساند که رقم فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.

همچنین کاوانی با تک گلی که در دیدار با تیم مون‌پلیه به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده‌ی خود در این باشگاه را به رقم 157 گل در 229 بازی رساند تا بدین ترتیب به گلزن ترین بازیکن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن تبدیل شود؛ این رکورد پیش از این در اختیار ابراهیمووچ قرار داشت. در ضمن، عملکرد عالی او در این فصل باعث شد تا امتیاز کلی او در نسخه‌ی جدید PES با 2 عدد افزایش، به 89 برسد. کاوانی قدرت چندانی در دریبل زنی ندارد (73) اما به عنوان یک مهاجم تمام عیار می‌توانید روی او حساب باز کنید، زیرا قدرت تمام کنندگی بالایی (96) دارد.

بازی PES 2019

8- روبرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski)

روبرت لواندوفسکی که در حال حاضر گلزن ترین مهاجم خارجی باشگاه بایرن مونیخ محسوب می‌شود، درخشش خود را از تیم ژنیچ پراژکوف در لیگ 2 لهستان آغاز کرد که در اولین فصل حضور خود توانست با به ثمر رساندن 15 گل، نقش موثری را در قهرمانی تیم‌اش داشته باشد. در فصل بعد به همراه همین تیم در رقابت‌های لیگ یک لهستان حضور پیدا کرد و با 21 گل زده توانست عنوان آقای گلی را به دست آورد. همین عملکرد عالی کافی بود تا توجه باشگاه دورتموند را به خود جلب کند.

روبرت لواندوفسکی پس از دورتموند راهی بایرن مونیخ شد و 4 سالی می‌شود که در این تیم حضور دارد. لواندوفسکی فصل 2017-2018 را بسیار خوب آغاز کرد و اوایل فصل در لیست گلزن ترین بازیکن بوندس لیگا قرار داشت. او توانست با ادامه این روند و ثبت 29 گل، برای سومین بار لقب آقای گل این لیگ مطرح اروپایی را بدست آورد. همچنین او در مجموع 48 مسابقه‌ای که در طول فصل انجام داد، 41 گل به ثمر رساند. با وجود این عملکرد عالی، سازندگان بازی PES 2019 تصمیم گرفتند تا امتیاز کلی این بازیکن لهستانی نسبت به سال گذشته تغییر نداشته باشد و روی رقم 90 ثابت بماند. لواندوفسکی علاوه بر قدرت دریل زنی (87)، قابلیت تمام کنندگی (92) عالی دارد.

بازی PES 2019

7- لوییس سوارز (Luis Suárez)

وقتی بخواهیم بهترین مهاجمان کنونی فوتبال جهان را نام ببریم، مجبور هستیم به بازیکن پرحاشیه‌ باشگاه بارسلونا، یعنی لوییس سوارز نیز اشاره‌ای داشته باشیم. آژاکس نخستین باشگاه شناخته‌ شده‌ای بود که این مهاجم اروگوئه‌ای به آن پیوست و توانست در مدت زمان حضورش 97 گل به ثمر برساند. پس از این، طی قراردادی 22.8 میلیون پوندی به لیورپول پیوست که در این باشگاه توانست به افتخاراتی همچون جایزه کفش طلای اروپا در فصل 2013-2014 به طور مشترک با کریستیانو رونالدو دست یابد.

لوییس سوارز در فصل 2017-2018 عملکرد نسبتاً ضعیف تری نسبت به فصل قبلش داشت که همین مسئله باعث شد تا امتیاز کلی او در بازی PES 2019 نسبت به سال گذشته کاهش یابد. سازندگان بازی در کونامی، سال قبل امتیاز 92 را برای او در نظر گرفتند اما با توجه به عملکرداش در فصل پیشین، تصمیم گرفتند تا امتیاز او را به 90 کاهش دهند. سوارز در فصل 2016-2017 در 51 بازی 37 گل به ثمر رساند، این در حالی است که تعداد گل‌های زده او در فصل 2017-2018 سی‌ویکی بوده است. سوارز سرعت (78) و قدرت دریبل زنی (81) نسبتاً خوبی دارد اما نباید خیلی روی آن ‌ها حساب باز کرد. بهتر است روی نقاط قوت او از جمله تمام کنندگی (92) و قدرت بدنی (87) بالای او تمرکز کنید.

بازی PES 2019

6- ادن آزار (Eden Hazard)

ادن آزار که امروزه یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم چلسی است، فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه لیل فرانسه در سال 2007 آغاز کرد. پس از آن، این بازیکن بلژیکی توانست پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرده و خود را به جایگاه کنونی‌اش برساند. با وجود اینکه پست اصلی او وینگر است اما به دلیل سرعت و قدرت دریبل زنی بالا با حضور در هر پستی می‌تواند برای بازیکن تیم حریف دردسرساز باشد.

پیش از آغاز فصل 2017-2018، ادن آزار در اردوی تیم ملی بلژیک از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و در نتیجه مسابقات پیش فصل و اولین مسابقه لیگ برتر را از دست داد. در تاریخ 25 آگوست اولین بازی خود را از پس از مصدومیت انجام داد و 75 دقیقه برای چلسی دوید. این مهاجم در طول فصل گذشته مجموعاً 52 بار به زمین رفت و 17 گل و 13 پاس گل را در کارنامه‌ی خود ثبت کرد. امتیاز کلی او در بازی PES 2019 با یک رقم افزایش نسبت به نسخه‌ی سال قبل، به 90 رسید. از نقاط قوت آزار در این نسخه می‌توان به دریبل زنی (96)، سرعت (89) و تمام کنندگی (85) اشاره کرد. البته امتیاز او برای نبردهای تن به تن مقداری پایین است که همین مسئله می‌تواند در برخی موارد مشکل ساز شود.

بازی PES 2019

5- آنتونی گریزمن (Antoine Griezmann)

نخستین روزهای درخشش آنتونی گریزمن به دوران حضورش در رئال سوسیداد باز می‌گردد که در آن زمان یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش شناخته می‌شد. گریزمن به مدت 5 سال در این تیم ماند و پس از آن طی قراردادی 30 میلیوون یورویی به باشگاه اتلتیکو مادرید پیوست. از افتخارات فردی این بازیکن می‌توان به نامزدی بهترین بازیکن لالیگا، نامزدی بهترین بازیکن فیفا و نامزدی توپ طلا در سال 2016 اشاره کرد.

آنتونی گریزمن بخش عمده‌ای از دوران فوتبالی‌اش را به عنوان وینگر شناخته می‌شد اما در حال حاضر به عنوان یک مهاجم در ترکیب اتلتیکو مادرید حضور دارد که در این پست نیز عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. گریزمن به خاطر دریبل زنی (89) و سرعت (86) بالای خود به راحتی می‌تواند از خطوط دفاعی تیم حریف عبور کرده و خود را به دروازه نزدیک کند. همچنین نباید فراموش کرد که این بازیکن از قدرت تمام کنندگی (87) بالایی برخوردار است. او در فصل گذشته مجموعاً 49 بازی انجام داد و موفق شد 29 گل و 15 پاس گل در کارنامه‌ی خود ثبت کند. با وجود اینکه از لحاظ آماری نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته اما امتیاز او تغییری نداشته و همچنان 90 است، با این تفاوت که پست تخصصی‌اش از SS به CF تغییر پیدا کرده است.

بازی PES 2019

4- محمد صلاح (Mohamed Salah)

محمد صلاح که توسط مرکز بین الملی مطالعات ورزشی یکی از گران ترین مهاجمان کنونی فوتبال از لحاظ ارزش انتقال محسوب می‌شود، فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه المقاولون العرب به عنوان یک مدافع چپ آغاز کرد. این مهاجم مصری در حال حاضر برای تیم لیورپول انگلیس بازی می‌کند و به دلیل عملکرد عالی‌اش در فصل‌ گذشته، از جایگاه ویژه‌ای در میان طرفداران این باشگاه و فوتبال دوستان مصری برخوردار است. البته او برای رسیدن به این جایگاه روزهای سختی را پشت سر گذاشت که مدت زمان حضورش در باشگاه چلسی یکی از آن‌هاست؛ حضوری که از دیدگاه منتقدان فوتبال بسیاری ناموفق بوده است.

اواخر ماه ژوئن سال 2017 محمد صلاح به صورت رسمی به لیورپول پیوست تا اولین بازیکن مصری باشد که در این تیم قرمز پوش حضور می‌یابد. فصل 2017-2018 بدون شک رویایی‎‌ ترین فصلی بوده که صلاح تاکنون در دوران فوتبالی‌ خود داشته است. او در این فصل توانست با حضور در 26 بازی، به رکورد 20 گل زده دست یابد تا پس از جرج آلن، در رتبه‌ی دوم بازیکنان لیورپول قرار گیرد که توانستند در کمترین تعداد حضور، به رکورد 20 گل برسند.

او در طول این فصل رکوردهای بسیار دیگری را نیز به نام خود ثبت کرد تا در نهایت جایزه‌ی بازیکن سال اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلستان را از آن خود کند. همچنین آمار و ارقام ثبت شده از او در فصل 2017- 2018 باعث شد تا امتیاز کلی این مهاجم با افزایشی قابل توجه، از 85 به 90 برسد. صلاح در بازی PES 2019 کنترل توپ (92) و دریبل زنی (92) بسیار خوبی دارد و در مدت زمان بسیار کمی می‌تواند به حداکثر سرعت خود برسد.

بازی PES 2019

3- نیمار (Neymar)

مهم نیست طرفدار چه تیمی هستید، در هر صورت نمی‌توانید کتمان کنید که نیمار یکی از بهترین بازیکنان کنونی دنیای فوتبال است. این بازیکن بزریلی در حالی که تنها 19 سال سن داشت، توانست جایزه‌ی بازیکن سال آمریکای جنوبی را در سال 2011 بدست آورد. از دیگر افتخارات این مهاجم می‌توان به سه گانه‌ی باشگاهی (لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا) به همراه بارسلونا در فصل 2014-2015 اشاره کرد. این بازیکن در سال 2017 با امضای قراردادی 222 میلیون یورویی به باشگاه پاری سن ژرمن پیوست تا نام خود را به به عنوان گران قیمت ترین بازیکن فوتبال ثبت کند.

نیمار در نخستین فصل حضور خود در پاری سن ژرمن عملکرد بسیاری خوبی داشت تا اینکه در بازی مقابل مارسی دچار مصدومیت شد و ادامه‌ی فصل را از دست داد. این مهاجم که به خاطر مهارت‌هایی از جمله دریبل زنی (96)، تمام کنندگی (86)، جای گیری و استفاده از هر دو پا شهرت دارد، در 30 حضور خود طی این فصل توانست 28 گل و 16 پاس گل ثبت کند. به خاطر همین عملکرد عالی نیز امتیاز کلی او افزایش یافت و به رقم 93 رسید. امتیاز کلی او در نسخه‌ی قبلی، 91 بود.

بازی PES 2019

2- کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)

مگر می‌شود طرفدار ورزش فوتبال باشید و کریستیانو رونالدو را نشناسید؟! بازیکنی که درخشش خود را با تیم اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و پس از جلب نظر سر الکس فرگوسن، سرمربی وقت باشگاه منچستر یونایتد، در سال 2003 به شیاطین سرخ پیوست. سپس و در سال ،2009 به باشگاه رئال مادرید انتقال یافت که در آنجا‌ جوایز فردی و تیمی بسیاری را بدست آورد و رکوردهای مختلفی را نیز جابجا کرد.

حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید تا سال 2018 ادامه یافت تا اینکه این بازیکن پرتغالی طی قراردادی 112 میلیون یورویی به یوونتونس پیوست تا گران ترین بازیکن بالای 30 سال لقب بگیرد. رونالدو در آخرین فصل حضورش در اسپانیا، توانست‌ موفقیت‌های بسیاری کسب کند؛ برای مثال با گل‌هایی که در مسابقه مقابل بایرن مونیخ در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در این رقابت‌ها 100 گل می‌زند. او همچنین به خاطر عملکرد فوق العاده‌اش در این فصل، جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را برای پنجمین بار دریافت کرد.

رونالدو در آخرین فصل حضورش در رئال مادرید مجموعاً 44 بار به میدان رفت و توانست 44 گل و 8 گل به نام خود ثبت کند که آمار فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. با وجود این، امتیاز کلی او نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است و در بازی PES 2019 شاهد امتیاز 94 برای این ستاره‌ هستیم. رونالدو را می‌توان یک مهاجم تمام عیار دانست که دریبل زنی (86)، سرعت (89)، قدرت بدنی (87) و کنترل توپ (91) فوق العاده‌ای دارد. علاوه بر این‌ها، امتیازهای پرش (98) و سر زنی (94) بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود در اکثر نبردهای هوایی پیروز باشد.

بازی PES 2019

1- لیونل مسی (Lionel Messi)

لیونل مسی در کنار کریستیانو رونالدو، یکی از بازیکنان فراموش نشدنی ورزش فوتبال محسوب می‌شود که بر خلاف رقیب دیرینه‌اش، تمایل چندانی به تغییر تیم ندارد. مسی در دوران نوجوانی به این تیم پیوست و با گذشت 17 سال از آن زمان، همچنان برای آبی اناری‌ها توپ می‌زند. این ستاره آرژانتینی در طول این سال‌ها افتخارات بسیاری کسب کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به 5 بار کسب جایزه بهترین بازیکن سال اشاره کرد؛ رقمی که یک رکورد محسوب می‌شود.

لیونل مسی با وجود اینکه اکنون 31 سال دارد اما نشان داده است که سن به هیچ وجه نمی‌تواند جلوی پیشرفت او را بگیرد و همچنان شاهد ثبت رکوردهای گلزنی از سوی او هستیم. این مهاجم آرژانتینی که به خاطر هوش، تکنیک (96) و قدرت تصمیم گیری بالایش شناخته می‌شود، فصل گذشته مجموعاً 54 بار برای بارسلونا به زمین رفت و 45 گل و 18 پاس گل ثبت کرد. امتیاز او نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و در بازی PES 2019 شاهد 94 برای او هستیم. از نقاط قوت او می‌توان به دریبل زنی (96)، کنترل توپ (97)، تمام کنندگی (95) و قدرت کنترل بدن (95) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱ دی ۱۳۹۷

    Ok.

مطالب پیشنهادی