ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جایزه کرسی یادگیری دیجیتال
تکنولوژی

جایزه کرسی یادگیری دیجیتال یونسکو به ایرانسل رسید

ایرانسل در نخستین مراسم «جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو موفق به دریافت تندیس سازمان برتر شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین جایزه ملی یادگیری دیجیتال در ایران توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۵

ایرانسل در نخستین مراسم «جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو موفق به دریافت تندیس سازمان برتر شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین جایزه ملی یادگیری دیجیتال در ایران توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو و در سه محور فرد، سازمان، دستاورد تاثیرگذار و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی و معرفی و تشویق افراد و سازمان‌های مؤثر در توسعه و ارتقای جایگاه یادگیری دیجیتال برگزار شد.

ایرانسل در این ارزیابی، به دلیل فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب برای آموزش دیجیتال از جمله سیستم جامع آموزش دیجیتال داخل سازمان (iLearn)، اپلیکیشن دانا و لنز و نیز تهیه محتوای آموزشی برای کارکنان به صورت دیجیتال حائز شرایط لازم برای دریافت جایزه شناخته شد.

جایزه کرسی یادگیری دیجیتال

ارزیابی اهدای این جایزه در آبان ۹۷ انجام و مراسم پایانی آن روز دوشنبه ۲۶ آذر در سالن همایش‌های مرکز اسناد کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، علی‌اکبر جلالی رئیس کرسی آموزش و یادگیری الکترونیک یونسکو و تنی چند از مدرسان حوزه یادگیری دیجیتال حضور داشتند.

گفتنی‌ست که جایزه کرسی یادگیری دیجیتال شامل تندیس‌های زرین، سیمین و برنزی به برترین‌های هر محور است و به علاوه گواهی شرکت در جایزه توسط کرسی یونسکو، امکان ارائه دستاوردهای یادگیری الکترونیکی در نمایشگاه، تسهیم تجارب برترین های یادگیری الکترونیکی از طریق سایت و شبکه های اجتماعی کرسی، معرفی افراد، سازمان‌ها و دستاوردهای برگزیده به جامعه و ارائه گزارش بازخورد در مورد وضعیت یادگیری الکترونیکی شرکت کنندگان بر اساس شاخص‌های جایزه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی