ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE هم به شمار تولیدکنندگان موبایل تاشو پیوست

کمپانی ZTE در سال ۲۰۱۷ میلادی از گوشی Axon M با دو صفحه نمایش ۵.۲ اینچی رونمایی کرد که این نمایشگرها با لولا به هم متصل بودند. البته مفهوم و تکنولوژی بکار رفته برای موبایل تاشو با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کمپانی ZTE در سال ۲۰۱۷ میلادی از گوشی Axon M با دو صفحه نمایش ۵.۲ اینچی رونمایی کرد که این نمایشگرها با لولا به هم متصل بودند. البته مفهوم و تکنولوژی بکار رفته برای موبایل تاشو با موبایل قدیمی این شرکت تفاوت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل کمپانی چینی یاد شده پتنت جدیدی برای موبایل تاشو ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد با تولید چنین محصولی از دیگر تولیدکنندگان عقب نیفتد.

همانطور که می‌دانید تا به حال مشخص شده که هرکدام از شرکت‌های سامسونگ، هواوی و ال جی قصد دارند که موبایل تاشو متفاوتی در سال میلادی آینده عرضه کنند. اکنون با ثبت شدن پتنتی جدید از این شرکت درباره موبایل تاشو ، به نظر می‌رسد ZTE هم قصد دارد سراغ تولید چنین محصولی برود. به گزارش پتنت مذکور سال گذشته در سازمان مالکیت معنوی ملی چین یا CNIPA ثبت شده است.

بر اساس پتنت لو رفته، گوشی‌های یاد شده شباهت زیادی به طرح‌هایی دارند که ماه گذشته توسط سامسونگ معرفی شده بودند و همانند همین محصولات، از یک نمایشگر خارجی در بدنه‌ی جلویی بهره می‌برند. در بدنه‌ی پشتی آنها نیز یک دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

در این پتنت به سایز نمایشگر‌های استفاده شده در موبایل تاشو ZTE اشاره نشده اما بزرگی صفحه نمایش استفاده شده در تبلت، دو برابر نمایشگر خارجی خواهد بود. البته بر خلاف طرح های لو رفته از موبایل سامسونگ، این دو نمایشگر، کشیدگی و بلندی یکسانی دارند.

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی، ZTE موفق شده بود که به چهارمین تولیدکننده موبایل در ایالات متحده بدل شود اما با توجه به تحریم این شرکت بنابر گزارشاتی مبنی بر جاسوسی برای دولت چین، موتورولا تصمیم موفق شد این جایگاه را در سه ماهه دوم و سوم از آن خود کند. به همین دلیل احتمال دارد که موبایل تاشو ZTE هیچگاه در بازار آمریکا عرضه نگردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی