ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد دوربین پیکسل 3 در تست DxOMark: اولین گوشی گوگل که در نوع خود بهترین نیست

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل 3 موفق شده با کسب امتیاز ۱۰۱، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل 3 موفق شده با کسب امتیاز ۱۰۱، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب آیفون XR دیگر بهترین دوربین تک لنز بازار را در اختیار ندارد. از سوی دیگر پیکسل 3 اولین تلفن هوشمند گوگل است که در نوع خود بهترین نیست.

دوربین پیکسل 3

بد نیست بدانید پیش از این پیکسل 2 با کسب امتیاز ۹۸، رتبه اول دوربین تک لنز را در اختیار داشت و با عرضه آیفون XR، موفق شد به سلطنت گوشی‌های گوگل در این حوزه پایان بخشد. البته بد نیست بدانید در لیست کلی پایگاه DxOMark هنوز هواوی P20 پرو با ماژول دوربین اصلی سه گانه و امتیاز ۱۰۹، رتبه اول را حفظ کرده است.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان باور دارند که پیکسل 3 در حال حاضر به همراه آیفون های XS بهترین دوربین موجود را برای استفاده‌ی عمومی دارند. حتی ممکن است برخی خصوصیت‌های خاص دوربین گوگل از ماژول بکار رفته در گوشی اپل نظیر حالت روشنایی پایین، بهتر باشند.

پیش از این گوگل، نمرات وبسایت DxOMark را در استراتژی بازاریابی خود لحاظ می‌کرد و ادعا می‌نمود که دوربین گوشی‌هایش، بهترین تجربه کاربری را رقم خواهند زد اما در کنفرانس عرضه این محصول به نمرات جدید دوربین پیکسل 3 اشاره نشده است.

در توضیحات کامل وبسایت مذکور اشاره شده که دروبین پیکسل 3 ، بهترین دوربین تک لنزه گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد و بهترین پیکسل موجود به شمار می‌رود. علاوه براین ساکنین مانتین ویو پیشرفت زیادی در حوزه پردازش تصویر و تصویربرداری دیجیتال داشته‌اند. در نتیجه پیکسل 3 دوربین همه کاره‌تری دارد و کاربران می‌توانند بدون کمک گرفتن از منو‌های دستی، تصاویر مطلوبی را ثبت نمایند.

دوربین پیکسل 3

در پایان باید گفت که پیکسل 3 توانسته نمره‌ی بهتری نسبت به آیفون XR در ضبط ویدیو کسب کند. این در حالی که نمره‌ی عکسبرداری آن دو با هم تفاوتی ندارد و جالب اینجاست برتری پیکسل 3 تاثیری در نمره کلی این پایگاه نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲ دی ۱۳۹۷

    فکر نکنم دیگه گوشی پیدا بشه .هواوی رو بکشه پایین
    پرچم دار جدیدش رو هم به عمد بررسی نمی کنند چون مشخصه که نمره بالاتری رو به خودش اختصاص میده
    وقتی پرچم دار جدید اپل از پرچم دار ساله قبل هواوی شکست خورده ..لزومی نداره پرچم دار جدید هواوی رو تست بکنند ..
    به زودی شیائومی رو هم در رده های بالاتر از سومی خواهیم دید
    پنج شش سال پیش این حرفها رو می زدی می گفتند بنجل های چینی که عمرا دوربین بهتر بزنند
    من دو سالی میشه از هواوی اومدم شیائومی و به شدت راضی هستم .و صد در صد این دو برند چینی از لحاظ کیفیت و عملکرد و قیمت به مراتب بهتر از اپل و سامسونگ و سونی و اچ تی سی هستند

    • آریا
      آریا | ۳ دی ۱۳۹۷

      هواوی هنوز هم آشغاله. ماژول دوربین همه شون ساخت سونیه.اعتبارش رو به هواوی ندین. مهترین بخش یک تلفن هوشمند. سیستم عاملشه که هواوی اشغالترین و پر باگ ترین رابط کاربری رو داره

  • Davood baghery
    Davood baghery | ۲ دی ۱۳۹۷

    کسی میدونه چرا نمره mate 20 منتشر نمیشه ؟

    • Alireza Soltani
      Alireza Soltani | ۲ دی ۱۳۹۷

      چون هواوی مطمظئنه امتیازش زیاده واس همین نمیخواد با p20 رقابتکنه،میگن امتیازش 115 شده

مطالب پیشنهادی