ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی سال
ویجیاتو - بازی

نظرسنجی: بهترین بازی سال 2018 از نظر شما کدام است؟

بهترین بازی سال 2018 از نگاه تحریریه دیجیاتو انتخاب شد و این عنوان به بازی Red Dead Redemption 2 رسید اما بازی‌های دیگر این لیست بلند بالا هم هستند که استحقاق یدک کشیدن چنین افتخاری ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

بهترین بازی سال 2018 از نگاه تحریریه دیجیاتو انتخاب شد و این عنوان به بازی Red Dead Redemption 2 رسید اما بازی‌های دیگر این لیست بلند بالا هم هستند که استحقاق یدک کشیدن چنین افتخاری را از سوی هر یک از شما دارند. سالی که گذشت پر بود از تجربه‌های معرکه و بی‌نظیر و هر کدام از ما بخشی از وجودمان را در تعدادی از آن‌ها به یادگار گذاشتیم. اما همیشه یک بازی را بیش از سایر بازی‌ها می‌پسندیم و در کل‌کل‌های دوستانه و اینترنتی می‌گوییم که چرا آن اثر خاص استحقاق بیشتری دارد.

به ما بگویید که تک ستاره امسال و بهترین بازی سال 2018 شما کدامیک از ۱۰ بازی زیر است. Red Dead Redemption 2 و God of War یا Marvel's Spider-Man؟ شاید هم Celeste یا Dead Cells و Frostpunk؟ کدام‌یک برای شما بیش از دیگری ارزشمند است و خاطره‌های فراموش‌نشدنی آفریده؟

این نظرسنجی تا سه روز دیگر ادامه دارد و در انتها، نتیجه آن به عنوان «بهترین بازی سال از نگاه خوانندگان دیجیاتو» اعلام خواهد شد.

[poll id="11"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • exzloom
    exzloom | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    God Of War
    عنوانی موفقه میشه گفت بهترینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی