ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش 40 میلیونی قیمت هایما S5 توربو توسط ایران خودرو اعلام شد- دی 97

ایران خودرو ساعاتی پیش قیمت هایما S5 را افزایش داده است و حالا این کراس اوور سایز متوسط که پیش از این در محدوده یکصد میلیون تومان قیمت گذاری شده بود، در حدود 138 میلیون ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲

ایران خودرو ساعاتی پیش قیمت هایما S5 را افزایش داده است و حالا این کراس اوور سایز متوسط که پیش از این در محدوده یکصد میلیون تومان قیمت گذاری شده بود، در حدود 138 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. اعلام قیمت هایما S5 در شرایطی انجام می شود که بهای این خودرو در بازار آزاد این روزها در مرز 173 میلیون قرار گرفته است و بنابراین به نظر می رسد که اعلام قیمت هایما S5 با نرخ 138 میلیون تومان از فاصله 35 میلیونی با نرخ بازار برخورداست و نمی تواند با پیروی از الگوی اعلام قیمت ها در حاشیه 5 درصدی بازار انجام شده باشد. از این رو می توان حدس زد که احتمال افزایش قیمت هایما S5 طی هفته های آینده وجود خواهد داشت.

قیمت هایما S5
فروش فوری این خودرو با قیمت ذکرشده به زودی آغاز خواهد شد.هایما S5 پیشرانه‌ ی 1/5 لیتری توربوشارژ با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 223 نیوتن‌ متر دارد که بنا به ادعای ایران‌ خودرو، نهایت قدرت از دور موتور 6000 دور بر دقیقه و بیشترین گشتاور از دور موتور 1800 تا 4000 دور بر دقیقه حاصل خواهد شد.
طراحی داخلی این کراس اوور چینی، بسیار مدرن و عامه‌ پسند است. طراحی جذاب داشبورد، ظاهر چشم ‌نوازی را به کابین خودرو بخشیده و با این که متریال مورد استفاده در داخل کابین از جنس پلاستیک ارزان است اما به شکل نرمی قالب ‌گیری شده است. پوشش چرمی با دورنگ مشکی و نارنجی بر روی صندلی ‌‌ها کشیده شده و جزئیات آلومینیومی نیز در گوشه و کنار کابین دیده می ‌شود.

قیمت هایما S5

از امکانات S5 توربو، می‌ توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه ‌ای، نمایشگر لمسی 7 اینچ، درگاه USB، امکان اتصال تلفن همراه به سیستم سرگرمی و برقراری تماس با بلوتوث، ناوبری ماهواره‌ ای، دوربین پارک و دید 360 درجه، آنتن کوسه‌ ای، پخش ‌کننده ‌ی DVD همراه با 6 بلندگو، صندلی‌ برقی ردیف جلو با امکان تنظیم در 6 جهت برای راننده و چهار جهت برای سرنشین کنار و شیشه‌ های برقی چهارگانه اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی