ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش جک S5 برای نیمه اول دی با قیمت جدید اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش شاسی بلند جک اس5 را اعلام کرد. در طرح فروش اعلام شده کرمان موتور اقساط 12 تا 36 ماهه و مبلغ تسهیلات 87 میلیون تومانی بسته به نوع خرید قابل انتخاب ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۵

کرمان موتور شرایط فروش شاسی بلند جک اس5 را اعلام کرد. در طرح فروش اعلام شده کرمان موتور اقساط 12 تا 36 ماهه و مبلغ تسهیلات 87 میلیون تومانی بسته به نوع خرید قابل انتخاب خواهد بود ضمن اینکه تخفیف 1 و 2 میلیون تومانی نیز به برخی مدل های فروش تعلق می گیرد.
قیمت جک S5 در این طرح 219 میلیون و 900 هزار تومان مصوب شده است. این طرح فروش از ابتدای دی آغاز شده است و تا 15 دی ماه معتبر خواهد بود. این درحالیست که بنا به محاسبات انجام شده، احتمال افزایش قیمت جک s5 در مراحل فروش آینده به حدود 235 میلیون تومان وجود دارد.

به روز رسانی قیمت جک S5 در حالی طبق قیمت ارز نیمایی انجام شده است که مدیران خودرو نیز اخیرا قیمت محصولات خود را مطابق با ارز سامانه نیما اعلام کرده است که افزایش شدیدی را نشان می دهد. سایر خودروسازان کشور از جمله ایران خورد و سایپا نیز طی روزهای اخیر مجوز افزایش قیمت ها را بدست آورده اند و از این رو حالا در شرایط افزایش ناگهانی قیمت تمامی خودروهای بازار قرار گرفته ایم.

جک s5جک S5 با پیشرانه‌ ای 2 لیتری به بازار کشورمان وارد می‌ شود که مجهز به سیستم توربو شارژر است. توان این موتور معادل 174 اسب بخار بوده و خروجی گشتاور آن هم برابر با 235 نیوتن متر است.
جک s5 داراى امکاناتى نظیر پشت‌ سری‌ های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم‌کن صندلی‌ های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ ‌زدای شیشه جلو، قفل ایمنی کودک، سان روف، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو، چراغ راهنما روی آینه، دارای دیمر (تنظیم‌کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطار دهنده فشار باد چرخ‌ ها، فرمان برقی + Servomotor، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD، USB و بلوتوث است.
شرایط فروش جک S5 ویژه دی ماه 97

شرایط فروش جک S5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    پشت‌سری‌های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف!!
    اگه یه پشت‌سری میتونه جلوی تصادف رو بگیره، چرا Volvo اینقدر داره برای ایمنی خودروهاش تحقیقات می‌کنه؟! ?

مطالب پیشنهادی