ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جاسوسی با پهپاد
تکنولوژی

اعتراف باشگاه آلمانی به جاسوسی با پهپاد در بوندس‌لیگا

باشگاه آلمانی وردربرمن به جاسوسی از تیم های رقیب با استفاده از پهپاد اعتراف کرده و حالا پلیس آلمان مشغول بررسی این پرونده است. هفته گذشته و پیش از دیدار تیم های «وردربرمن» و «هوفنهایم» ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

باشگاه آلمانی وردربرمن به جاسوسی از تیم های رقیب با استفاده از پهپاد اعتراف کرده و حالا پلیس آلمان مشغول بررسی این پرونده است.

هفته گذشته و پیش از دیدار تیم های «وردربرمن» و «هوفنهایم» در چارچوب رقابت های بوندس‌لیگا، پهپادی بر فراز محل تمرین این تیم مشاهده شده بود و حالا مشخص شده که مسئولان وردربرمن پشت این ماجرا بوده اند.

ظاهرا هدایت این پهپاد از طریق یکی از نزدیکان این باشگاه و از فاصله ۵۰۰ متری صورت گرفته است. «فرانک باومن»، مدیر وردربرمن علی رغم اعتراف به فرستادن افرادی به محل تمرین رقیب انجام هرگونه کار غیرقانونی را تکذیب کرده است. این در حالی است که بر اساس قوانین آلمان به پرواز درآوردن پهپاد بر فراز جمعیت غیرقانونی بوده و عواقبی را برای خاطیان در پی دارد.جاسوسی با پهپاد

مدیر باشگاه آلمانی با تاکید بر اینکه تیم ها برای اطلاع از استراتژی و تاکتیک حریفان به روش های مختلفی متوسل می شوند، مدعی شد که وی و «فلورین کوفت»، سرمربی تیم از ماجرای پهپاد بی خبر بوده اند.

ظاهرا سخنان مدیر باشگاه چندان صادقانه نبوده است چرا که وردربرمن با انتشار بیانیه ای نه تنها جاسوسی با پهپاد از هوفنهایم را پذیرفت بلکه اینکار را نتیجه مشورت بین مدیر، سرمربی و آنالیزورهای تیم عنوان کرد. این باشگاه همچنین به خاطر ایجاد هرگونه خطر احتمالی برای بازیکنان حریف نیز عذرخواهی کرده است.

از آنجا که این پهپاد دقیقا یک روز قبل از مسابقه دو تیم به جاسوسی پرداخته احتمالا بخشی از تاکتیک های هوفنهایم برای این دیدار را نیز مشخص کرده است. سخنگوی هوفنهایم تاکید کرده که پرونده به مراجع ذی صلاح ارسال شده و پلیس در حال بررسی ماجرا است. ظاهرا برای جاسوس وردربرمن نیز قرار مجرمیت صادر شده است.

مشکلات و عواقب استفاده از پهپاد به فوتبال ختم نمی شود و هفته گذشته نیز پروازهای یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های بریتانیا به خاطر شناسایی دو پهپاد در نزدیکی این محل لغو شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی