ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا
تکنولوژی

تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا یک سال دیگر تمدید شد

ایرانسل تفاهم نامه همکاری با سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا را تمدید کرد تا فعالیت‌های خود را در حوزه ورزش گسترش دهد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سال گذشته تفاهم نامه همکاری با دو هدف دسترسی ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۵

ایرانسل تفاهم نامه همکاری با سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا را تمدید کرد تا فعالیت‌های خود را در حوزه ورزش گسترش دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سال گذشته تفاهم نامه همکاری با دو هدف دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل و استعدادیابی برای بهبود کیفیت فوتبال جوانان ایرانی بین ایرانسل و لالیگا امضا شده بود؛ حالا ایرانسل با تمدید این قرارداد، همین خدمات را به مدت یک‌سال دیگر تمدید خواهد کرد.

در نتیجه علاقمندان به فوتبال در ایران می‌توانند مانند سال یک گذشته، به روزترین محتواهای فوتبالی را از طریق نرم‌افزار کاربردی «لنز» دریافت کنند.

در طول این قرارداد، ایرانسل سه دوره استعدادیابی برگزار کرد که در آن ستارگان فوتبال دنیا و مربیان مطرح لالیگا در ایران حضور پیدا کردند. در این دوره‌ها آموزش‌های اولیه نوین فوتبالی در کمپ‌های سه روزه انجام شد و به شرکت کنندگان مدارک رسمی لالیگا-ایرانسل اعطا شد. اینطور که ایرانسل می‌گوید، این مدرک تاکنون برای بیش از ۲۷۰ نفر از نوجوانان ۸ تا ۱۶ سال صادر شده‌است.

ایرانسل با توجه به این تفاهم‌نامه‌ این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳* از خدمات ارزش افزوده مرتبط نیز بهره بگیرند تا علاوه‌بر دریافت اطلاعات مورد نیازشان درباره لیگ فوتبال اسپانیا در قرعه‌کشی‌های مختلف با کسب امتیازات گوناگون شرکت داده شوند. علاقه‌مندان به جدیدترین اطلاعات روز در زمینه فوتبال برای کسب اطلاعات بیشر در مورد برنامه‌های بعدی همکاری ایرانسل و لالیگا می‌توانند به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی