ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی از سری پلی شیائومی معرفی شد

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، شیائومی طبق قولی که پیش از این داده بود، از گوشی جدید خود با نام می پلی پرده برداشت که اولین موبایل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۱

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، شیائومی طبق قولی که پیش از این داده بود، از گوشی جدید خود با نام می پلی پرده برداشت که اولین موبایل از سری پلی محسوب می شود.

شیائومی می پلی، از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد و برای گرفتن سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای شیائومی می پلی در نظر گرفته شده که درون بریدگی قطره ای شکل نمایشگر خودنمایی می کند. تامین امنیت این دستگاه نیز بر عهده حسگر اثرانگشتی گذاشته شده که در مرکز پنل پشتی آن جا خوش کرده است.

شیائومی می پلی به چیپست هلیو P35 مدیاتک مجهز شده که اطلاعات زیادی در مورد آن نمی‌دانیم و می پلی اولین موبایلی خواهد بود که از آن استفاده خواهد کرد. این پردازنده هشت هسته‌ای که از معماری ۱۲ نانومتری بهره می‌برد، با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه خواهد شد که به معنای قرار گرفتن این دستگاه در رده گوشی‌های اقتصادی است که با قیمت ۱۶۰ دلار آن همخوانی دارد.

شیائومی پلی

می پلی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی به جز این مدل، در دو مدل دیگر یکی با ۶ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و درنهایت مدلی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد که فعلا خبری از آنها نیست.

در سال‌های اخیر شیائومی با تمرکز روی بازار گوشی‌های میان رده و اقتصادی پیشرفت چشم‌گیری را تجربه می‌کند، چندی پیش این کمپانی اعلام کرد که زودتر از پیش‌بینی‌های خود موفق به فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند طی سال جاری میلادی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۳ دی ۱۳۹۷

    برای یه گوشیه پایین رده همه چیش مناسبه فقط یکم حاشیه هاش زیاده که اونم با توجه به قیمت و اینکه پایین رده س قابل توجیه هستش.
    امسال تو بخش میان رده و پایین رقابت خیلی تنگاتنگه و این به نفع مشتریه درسته وضع مملکت ما خرابه ولی خب میتونیم به همین میانرده ها دل خوش کنیم دیگه چاره ای نیس

    • mortezaniksard
      mortezaniksard | ۳ دی ۱۳۹۷

      چرا هست.کشتنشون.

مطالب پیشنهادی