ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اسپورت
گجت ها

سامسونگ در حال توسعه ساعتی اسپورت با اسم رمز پالس است

سامسونگ تابستان گذشته گلکسی واچ را همراه با پرچمدار گلکسی نوت ۹ معرفی کرد و بدین ترتیب ساعت های هوشمندش را هم زیر چتر گلکسی قرار داد. این مساله ساعت گی‌یر اسپورت را به آخرین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سامسونگ تابستان گذشته گلکسی واچ را همراه با پرچمدار گلکسی نوت ۹ معرفی کرد و بدین ترتیب ساعت های هوشمندش را هم زیر چتر گلکسی قرار داد. این مساله ساعت گی‌یر اسپورت را به آخرین اسمارت واچ تحت برند گی‌یر تبدیل کرد و حالا خبرهایی از توسعه نسخه جدید آن به گوش می ‌رسد.

این ساعت از همین حالا با شماره مدل SM-R500 و کد رمز «پالس» در دست توسعه بوده و نسخه اولیه نرم افزار آن R500XXE0ARL5 عنوان شده است. نام قطعی این محصول مشخص نشده اما احتمالا سامسونگ «گلکسی اسپورت» را برای آن انتخاب کند.

گلکسی اسپورت
گلکسی واچ

از نظر مشخصات سخت افزاری گلکسی اسپورت نیز از ۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار سیستم عامل تایزن بهره خواهد برد و کره ای ها کماکان علاقه ای به پیاده سازی Wear OS  در این پوشیدنی محبوب ندارند.

طبیعتا به عنوان نسخه جدید گی‌یر اسپورت این ساعت هم باید بر فیتنس و تمرینات بدنی متمرکز باشد که احتمال پشتیبانی آن از شبکه LTE را کمرنگ می سازد. بعید نیست کمپانی کره ای این گجت را در سایزهای مختلف عرضه کند چرا که گلکسی واچ هم در ابعاد ۴۲ و ۴۶ میلی متری روانه بازار شده بود.

از دیگر ویژگی های گلکسی اسپورت باید به پشتیبانی از دستیار هوشمند بیکسبی و همچنین Reminder آن اشاره کرد که در گلکسی واچ ارائه نشده بودند. با این حال سامسونگ ممکن است از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری این قابلیت را در گلکسی واچ نیز ارائه کند.

هنوز زمان معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ مشخص نشده اما احتمال رونمایی از آن در کنار پرچمدارهای گلکسی اس ۱۰ وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ دی ۱۳۹۷

    تایزن مفتش گرونه

مطالب پیشنهادی