ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بهترین مدافعان PES 2019

برای رسیدن به پیروز در بازی‌های ورزشی علی الخصوص فوتبال و عناوینی مانند 2019 PES یا فیفا 19، شناخت بازیکنان و قابلیت‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است. درواقع بر اساس همین شناخت است که ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

برای رسیدن به پیروز در بازی‌های ورزشی علی الخصوص فوتبال و عناوینی مانند 2019 PES یا فیفا 19، شناخت بازیکنان و قابلیت‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

درواقع بر اساس همین شناخت است که می‌توانید نقاط ضعف ترکیب رقیب را متوجه شوید و براساس آن ترکیب خودتان را تغییر دهید. امسال PES 2019 نسبت به سال‌های گذشته یک قدم به ارائه تجربه‌ای نزدیک‌تر به واقعیت نزدیک شده.

بر همین اساس باید نگاه جدی‌تری به بازیکنان خود داشته باشید و تلاش کنید تا خطوط ترکیب خود را با استفاده از بهترین بازیکنان بچینید تا نقاط ضعفتان پوشیده شود. داشتن یک خط دفاعی مستحکم می‌تواند نجات بخش باشد و در بسیاری از مواقع به سادگی نتیجه بازی را به نفع شما نگه دارد.

در این مطلب که از سری مقالات آموزش PES 2019 است، قصد داریم تا به طور خلاصه‌وار به معرفی 10 مدافع برتر بازی PES 2019 بپردازیم.

 

10- تیاگو سیلوا (Thiago Silva)


بهترین مدافعان PES 2019

با وجود اینکه امتیاز تیاگو سیلوا از 88 به 87 سقوط کرد، اما همچنان از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان PES 2019 یاد می‌شود.

این مدافع 34 ساله برزیلی هم اکنون برای تیم پاریسن ژرمن به میدان می‌رود. با نگاهی به آمار و ارقام سیلوا متوجه می‌شویم آمار سر زدن و پرش این بازیکن بسیار خوب است و به همین خاطر این بازیکن تاثیر به سزایی روی کرنرها خواهد داشت.

امتیاز پاس‌دهی این بازیکن نیز بالای 80 است. این ویژگی موجب می‌شود تا سیلوا شروع خوبی برای حملات محسوب شود و بتواند به درستی توپ را از زمین خودی به نیمه زمین رقیب ارسال کند.

9- ساموئل اومتیتی (Samuel Umtiti)


ساموئل اومتیتی در قله موفقیت به سر می‌برد و توانست موفقیت‌های زیادی را با تیم ملی فرانسه و بارسلونا کسب کند.

به همین خاطر در PES 2019 شاهد افزایش قدرت 3 امتیازی او بودیم تا این مدافع 25 ساله عضو گروه برترین مدافعان بازی شود. پتانسیل بالای اومتیتی موجب می‌شود تا یکی از بهترین بازیکنانی باشد که می‌توانید در مستر لیگ به اختیار بگیرید.

همچون تیاگو سیلوا، اومتیتی هم آمار ارقام بالایی برای پریدن و سر زدن دارد و به همین خاطر می‌توان روی ارسال‌های هوایی به خوبی روی قابلیت‌های دفاعی او حساب کرد.

8- دیه‌گو گودین (Diego Godin)


گودین فصل فوق العاده‌ای را با اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت و عملکرد قابل قبول او در جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی اوروگوئه موجب شد تا این بازیکن بتواند امتیاز خود را در PES 2019 حفظ کند.

این مدافع 32 ساله هوا و زمین را به خوبی پوشش می‌دهد و به همین خاطر یکی از بهترین انتخاب‌های دفاعی PES 2019 محسوب می‌شود. از ویژگی‌های برجسته گودین می‌توان به سر زدن، نبرد تن به تن و روحیه بالای درگیری اشاره کرد.

 

7- جورجه کیه‌لینی (Giorgio Chiellini)


در نسخه‌های قبلی PES امتیاز کیه‌لینی معمولا بیشتر از 90 بود. اما با پا به سن گذاشتن این مدافع کهنه کار ایتالیایی کمی از قدرت او در PES 2019 کاسته شده.

کینه‌لینی در این نسخه از بازی دارای امتیاز 87 است و نسبت به PES 2018 یک امتیاز کاهش پیدا کرده. کیه‌لینی در نبردهای تن به تن فوق العاده است و در دقایق پایانی بازی می‌تواند جلو بیاید بلکه بتواند دروازه حریف را باز کند.

6- ویرجیل فن دایک (Virgil Van Dijk)


هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد تا خرید گران قیمت لیورپول برای خط دفاعی بتواند با درخشش خود تمام منتقدین را ساکت کند. اما عملکرد فوق العاده فن دایک در فصل گذشته لیگ جزیره ختم به این اتفاق شد و هم اکنون فن دایک یکی از بهترین مدافعان PES 2019 محسوب می‌شود.

این مدافع 27 ساله هلندی نسبت به نسخه‌های پیشین بازی امتیاز بسیار بالاتری دارد. قدرت بالای حمل توپ، دقت پاس زیاد و قابلیت شرکت در حمله‌ها مخصوصا زمان کرنر از دیگر ویژگی‌های کاربردی فن دایک محسوب می‌شود.

5- جروم بوآتنگ


جروم بوآتنگ نیز توانسته امتیاز خود را در PES 2019 حفظ کند و روند چشمگیر خود را در بوندسلیگای آلمان ادامه دهد.

گرچه تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018 عملکرد مناسبی نداشت و بوآتنگ و یارانش خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد از دو راین مسابقات خارج شدند، اما این بازیکن در بایرن مونیخ بسیار موفق عمل کرد و دلیل اصلی تداوم امتیاز او همین مسئله است.

این مدافع 30 ساله آلمانی قابلیت‌ نبرد تن به تن و سر زدن بسیار بالایی دارد و به خوبی زمین و هوا را در خط دفاعی پوشش می‌دهد. امتیاز پاس کاری +80 این بازیکن نیز دلیل دیگری است تا ثابت کند بوآتنگ یک مدافع شش دانگ و بسیار موثر است.

4- مارسلو (Marcelo)


بسیاری از منتقدین دنیای فوتبال عقیده دارند مارسلو بهترین مدافع چپ جهان است. با توجه به امتیاز 88 این بازیکن می‌تواند تا حدودی صحت این ادعا را نیز تایید کرد و از مارسلو با این عنوان یاد کرد.

شاید قدرت توپ گیری مارسلو بالا نباید و این مسئله به عنوان یک نقطه ضعف برای مدافعان محسوب شود، اما خصوصیات دیگر مارسلو موجب می‌شوند این بازیکن را حتما در ترکیب خود داشته باشید.

مارسلو دارای قدرت پاس کاری +80 است و خصوصیات دیگری مانند قدرت دریبل زنی و شرکت در حمله بالا موجب می‌شود تا این مدافع برزیلی چه در امور تدافعی و چه در امور تهاجمی بسیار موفق عمل کند.

3- جرارد پیکه (Gerard Pique)


جرارد پیکه به نسبت PES 2018 پیشرفت کرده و یک امتیاز کسب کرده تا در PES 2019 به امتیاز 88 دست پیدا کند.

این مدافع 31 ساله اسپانیایی آمار بسیار چشمگیری برای پاس کاری و کنترل توپ دارد و به خوبی می‌تواند نقش یک هافبک دفاعی را نیز بازی کند و با وارد کردن فشار به بازیکنان حریف و انجام پرس توپ را از آنان پس بگیرد.

قدرت سر زنی و پرش پیکه 88 است و به همین خاطر پیکه یکی از موثرترین بازیکنان در خصوص توپ‌های هوایی است. قدرت 88 این بازیکن در نبردهای تن به تن نیز او را تبدیل به یکی از برترین مدافعان PES 2019 در تیم بارسلونا کرده است.

2- متس هوملس (Mats Hummels)


هوملس در راستای پیشرفت و ارتقاء یک گام رو به جلو برداشته و در PES 2019 دارای امتیاز 89 می‌باشد.

این مدافع 30 ساله آلمانی دارای آمار و ارقام چشمگیر در امور تدافعی است و به خوبی می‌توان از او به عنوان یک سد محکم برابر حملات رقیب یاد کرد.

قدرت بالای پاس کاری این بازیکن موجب می‌شود بتوانید حملات خود را از خط دفاعیتان برنامه ریزی کنید و توپ را از نیمه خودی با یک پاس بلند به نیمه حریف برسانید. از دیگر قابلیت‌های فوق العاده هوملس نیز می‌توان به قدرت بالای سر زنی  او اشاره کرد.

1- سرخیو راموس (Sergio Ramos)


همچون هوملس، سرخیو راموس نیز دارای امتیاز 89 است.

این مدافع 32 ساله اسپانیایی علاوه بر قابلیت‌های بسیار موثر تدافعی، در زمینه‌ای تهاجمی نیز قابلیت‌هایی نظیر تمام کنندگی و پاس کاری بالا را دارد تا به خوبی بتواند دقایق پایانی را به عنوان یک مهاجم اضافه برای تیمتان بازی کند.

امتیاز بالای راموس در بخش سر زدن و پریدن موجب می‌شود این بازیکن علاوه بر امور تدافعی در امور تهاجمی نیز بسیار زهردار عمل کند و چه بسا در دقایق پایانی بازی، راموس تایم را عملی کرده و با به ثمر رساندن یک گل از روی ضربات ایستگاهی نتیجه را به نفع شما تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hojat zarei
    hojat zarei | ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

    ویرجیل فن دایک 83 !!!!!!!!
    خیلی مسخرس .....
    حداقل باید 88 باشه کسی که آمارش نشون میده از زمان پیوستن به لیورپول توی هیچ کدوم از بازیا هنوز یک دریبل نخورده از کسی!!!!
    هنوز سوتی منجر به گل نداشته!!!

  • thelordofdarkness666
    thelordofdarkness666 | ۴ دی ۱۳۹۷

    چه لیست مسخره‌ای! بهترین دفاع توی PES یعنی کسی که قدرت بدنیش زیاده (وگرنه هرچیز دیگه‌ای زیاد باشه توی PES مثل قدرت بدنی نمیشه) همونطور که دفنس انگولوکانته ۹۴_۹۵ هست اما قدرت بدنیش ۷۴_۷۵ درمقابلش پوگبا با دفاع ۷۶ و اینا و قدرت بدنی ۹۱ هزار برابر بهتره واسه دفاع!!! پس دفنس مهم نیست قدرت بدنی مهمتره توی PES که اگه دفنس مهم بود کانته میتونست توپ بگیره که اصلا و ابدا نمیتونه... جای این بازیکنا توی لیست بدجور خالیه:
    وارن
    کمپانی
    بونوچی
    بارزاگلی
    اوتامندی
    کولیبالی

  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۴ دی ۱۳۹۷

    امپراطور راموس و فرفری بهترینن ⁦♥️⁩

  • Saeid
    Saeid | ۴ دی ۱۳۹۷

    جرج بهترینه و راموس

مطالب پیشنهادی