ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی هواوی
تکنولوژی

هواوی با فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند، رکورد سال گذشته خود را شکست

هواوی طی سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند تا رکورد خود را در این زمینه بشکند. این کمپانی چینی اعلام کرده که بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون عملکرد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

هواوی طی سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند تا رکورد خود را در این زمینه بشکند. این کمپانی چینی اعلام کرده که بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون عملکرد خوب سری گوشی‌هایی مانند P20، آنر 10 و میت 20 است.

این کمپانی طی سال ۲۰۱۰ تنها موفق به فروش ۳ میلیون دستگاه گوشی شده بود، این رقم در سال گذشته به ۱۵۳ میلیون واحد رسید که رقم فعلی در مقایسه با آن‌ پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود. پیش از این هم اعلام شده بود که هواوی با پشت سر گذاشتن اپل، به دومین برند پرفروش دنیای موبایل طی سال جاری میلادی تبدیل شده است. البته هنوز سامسونگ با اختلاف نسبتا زیادی در رتبه اول این لیست قرار دارد.

البته جدا از پیشرفت، هواوی طی سال جاری درگیر مشکل بزرگی بوده است. چندی پیش این شایعه در فضای مجازی منتشر شد که مقام‌های ارشد اطلاعاتی آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا و نیوزلند طی نشستی اعلام نشده بر سر جلوگیری از رشد بیشتر هواوی به هر صورت ممکن توافق کرده اند.

چندی پیش هم «منگ وانژو»، مدیر مالی ارشد هواوی هفته گذشته به دستور دولت آمریکا در کشور کانادا بازداشت شد. البته او در حال حاضر به شرط پوشیدن پابند الکترونیکی آزاد شد. مبلغ وثیقه ای که برای وانژو در نظر گرفته شده ۱۰ میلیون دلار کانادا معادل ۷.۵ میلیون دلار آمریکا است

در انتها باید گفت رکورد زنی هواوی در حالی رخ داده است که آن‌ها پیش از نیز رسیدن به چنین فروشی را پیش بینی کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی