ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A8s
تکنولوژی

گلکسی A10 سامسونگ احتمالا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اسنپدراگون 845 معرفی می شود

سامسونگ در ماه های اخیر بر اساس استراتژی جدید خود برخی از ویژگی های گوشی های پرچمدار خود را به میان رده ها آورده است و بعضی امکانات را برای اولین بار با میان رده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۰

سامسونگ در ماه های اخیر بر اساس استراتژی جدید خود برخی از ویژگی های گوشی های پرچمدار خود را به میان رده ها آورده است و بعضی امکانات را برای اولین بار با میان رده های سری A همراه کرده است. نسخه 2018 گلکسی A9 نخستین گوشی جهان مجهز به دوربین اصلی 4 گانه و گلکسی A8s (تصویر تیتر مطلب) هم اولین موبایل این شرکت با نمایشگر اینفینیتی او بود. اکنون گمانه زنی ها خبر از احتمال مجهز شدن گلکسی A10 به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال و چیپستی پرچمدار می دهند.

پیش از این گزارش های دیگری اشاره کرده بودند که احتمالاً گوشی های سری گلکسی اس 10 به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد که در مقایسه با حسگرهای داخل نمایشگر اپتیکال که در گوشی های شرکت های ویوو، وان پلاس، اوپو، هواوی و شیائومی به کار می رود دقیق تر است. منبعی چینی گمانه زنی کرده که گلکسی A10 هم از حسگر زیر نمایشگر اپتیکال بهره خواهد برد.

گلکسی A10
گلکسی A9 سامسونگ

هنوز مشخصات زیادی از این گوشی منتشر نشده اما شاید گلکسی A10 با چیپست اسنپدراگون 845 همراه شود. از آنجایی که مدل های بالاتر گلکسی A8s و نیز نسخه 2018 گلکسی A9 از رم 8 گیگابایتی بهره می برند شاید در گلکسی A10 هم شاهد همین میزان رم باشیم.

احتمال می رود گلکسی A10 پیش از اس 10 و تا انتهای ماه آتی میلادی (تا حدود 11 بهمن ماه) معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Saeid
    Saeid | ۴ دی ۱۳۹۷

    با توجه به قیمتا گوشیای شیاومی فقط مناسبن

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۳ دی ۱۳۹۷

    عجبا حسگرش دقیقتره اخه نیست که سامسونگ پدر جده علم و فناوری دنیاس بسته بابا دیگه حالمون از سامسونگ به هم خورد از بقال و افغانی و بازاری و کارگر و کارگر ساختمون نقاش و کیف سازو لیف ساز سامسونگ دستشونه ادم حالش بهم میخوره همشونم یه شکلن جالبش اینه تازه به همم پز میدن مثلا صفحه نمایش من امولدش دولوکس امولده ؟! اما چهار تا منطقه بالاتر از منطقه دوازده که میری خبری از سامسونگ نیست چون فرهنگ اونا در خرید کردن طوطی سخنگو نیست حالا همکه اقای نویسنده نیس تو سامسونگ سهامدارن و از نزدیک دیدن که این فناوری اثر انگشت که برای سامسونگ هم نیست از همه حسگرهای ساخته شده دقیقتره چون ساممممممسوووووونگههههه واقعا خجالت اوره که در مقالتون حس نوع دوستی سامسونگی دارید و کشوری و برندی و بالا میبرید که در تحریمهای ایران در هر دو مرتبه به پیشواز رفتن و جلوتر ایران و تحریم کردن واقعا خجالت اوره

    • Yoda
      Yoda | ۴ دی ۱۳۹۷

      حالا خوبه با این وضع مملکت توان خرید همین سامسونگ رو هم نداری :)))

مطالب پیشنهادی