ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری اسنپ با ابرکلاد
تکنولوژی

اسنپ برای سرویس‌دهی بهتر با ابرکلاد همکاری می‌کند

اسنپ به منظور ارتقای عملکرد خود و سرویس‌دهی بهتر در شهرهای مختلف با «ابرکلاد» همکاری می‌کند. ابرکلاد (AbarCloud) یکی از توسعه‌دهنده‌های ابری است که تماما در ایران پیاده‌سازی شده و این همکاری به گفته مسئولان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۰

اسنپ به منظور ارتقای عملکرد خود و سرویس‌دهی بهتر در شهرهای مختلف با «ابرکلاد» همکاری می‌کند. ابرکلاد (AbarCloud) یکی از توسعه‌دهنده‌های ابری است که تماما در ایران پیاده‌سازی شده و این همکاری به گفته مسئولان آن موجب بهبود عملکرد، سرعت و دسترسی اسنپ‌ خواهد بود؛ همچنین تجربه کاربری بهتر و قوی‌تری برای کاربران در این اپلیکیشن فراهم خواهد شد. ‌

ابرکلاد فعالیت خود را از ۲ سال پیش آغاز کرده؛ علی خواجه حسینی، حسن خواجه حسینی و آلیستار اسکات کارآفرینان این شرکت هستند که سال‌هاست در اکوسیستم ابری فعالیت می‌کنند و تجربیات بین‌المللی دارند. آنها باور دارند در ابرکلاد از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مانند داکر (Docker)، کوبرنتیز گوگل (Google’s Kubernetes ) و اوپن‌شیفت ردهت (Red Hat’s OpenShift) استفاده می‌شود. جدا از روسای این شرکت، برخی از افرادی که در این پروژه مشغول به فعالیت هستند هم تجربیات بین‌المللی دارند.

از طرفی اکنون فرصت برای همکاری مستقیم با این تیم برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم است و افراد مستعد می‌توانند فرصت‌های شغلی مرتبط را در وب‌سایت اسنپ مشاهده کنند.

روابط عمومی اسنپ درباره این همکاری می‌گوید:

«از اینکه تیمی مستعد و حرفه‌ای به خانواده اسنپ اضافه می‌شود تا ما را در دستیابی به اهداف خود یاری رساند، بسیار خوشحال هستیم. همچنین با توجه به بهبود عملکرد اسنپ این همکاری یک خبر خوب برای میلیون‌ها کاربری خواهد بود که هر روز از اسنپ استفاده می‌کنند.»

همکاری اسنپ با ابرکلاد

علی خواجه ‌حسینی یکی از موسسان ابرکلاد با اشاره به پتانسیل‌های این همکاری تاکید دارد که این همکاری می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد:

«اسنپ محصول منحصر به فردی دارد و تیم بسیار حرفه‌ای در آن مشغول به کار هستند. تمرکز روی این حوزه برای ما بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظر خوشامدگویی به افرادی هستیم که قرار است به تیم اضافه شوند.»

در حال حاضر محصول ابرکلاد در حال توسعه است و به سرویس‌های متنوع اسنپ سرویس‌دهی خواهد کرد. افرادی که در این تیم استخدام می‌شوند در دفتر اسنپ و در موقعیت‌های شغلی مختلفی مشغول به کار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی