ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیام رسان های عجیب
نرم افزار و اپلیکیشن

پنج اپلیکیشن گفتگوی عجیب که شاید با آن‌ها آشنا نباشید

بخش بزرگی از زندگی روزمره این روزهای ما با پیام رسان‌ها می‌گذرد. اغلب آن‌هایی که روی موبایل‌هایمان پیدا می‌شوند، از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و این ویژگی‌های آن‌هاست که از هم متفاوتشان ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۴ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

بخش بزرگی از زندگی روزمره این روزهای ما با پیام رسان‌ها می‌گذرد. اغلب آن‌هایی که روی موبایل‌هایمان پیدا می‌شوند، از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و این ویژگی‌های آن‌هاست که از هم متفاوتشان می‌کنند.

با این حال یک سری پیام رسان عجیب‌تر نیز وجود دارد که کارها را طور دیگری به انجام می‌رسانند. در ادامه به سراغ این پیام رسان های عجیب و غریب می‌رویم که کار کردن با آن‌ها نسبت به اپ‌های معروف این حوزه تفاوت‌های جالبی دارد.

Say Henlo


پیام رسان های عجیب

در بیشتر پیام رسان‌ها شما می‌توانید در آن واحد هر چقدر که دوست دارید پشت سر هم پیام بفرستید تا شخص مقابل هر وقت خواست آن‌ها را بخواند و پاسخ دهد. اما این قضیه در مورد پیام رسان تحت وب Say Henlo صادق نیست و اگر می‌خواهید در آن با کسی چت کنید در هر لحظه فقط مجاز به ارسال یک پیام هستید. این ویژگی جالبیست و می‌تواند برای چت کردن با برخی افراد حتی مفید هم باشد. جالب‌تر اینکه به محض ارسال دومین پیام، پیام اولتان هم پاک خواهد شد تا فرد مقابل تنها قادر به خواندن آخرین پیامتان باشد.

Die With Me


پیام رسان های عجیب

زمانی که تنها باشیم و شارژ باتری موبایلمان آرام آرام به زیر ۵ درصد برسد، شاید دلمان بخواهد در آخرین دقایق زندگی آنلاین‌مان با کسی که هم دردمان است صحبت کنیم. این ایده شاید عجیب به نظر برسد اما توسعه دهندگان اپ Die With Me دقیقا از همان چیزی که خواندید وام گرفته‌اند و پیام رسان عجیب و غریبی طراحی کردند که می‌شود به کمک آن با هر شخصی که در سراسر دنیا موبایلش زیر ۵ درصد شارژ داشته باشد چت کرد.

Stealthy


پیام رسان های عجیب

از بسیاری جهات، Stealthy بی‌شباهت به تلگرام نیست. حتی ویژگی‌های مضاعفی هم دارد که شاید در تلگرام نتوانید آن‌ها را پیدا کنید. ساختار کلی Stealthy روی بستر بلاک استک بنا شده تا کاربر بتواند در هر شرایطی حریم شخصی خود را حفظ کند. به لطف این موضوع هر پیامی که شما ارسال کنید طوری رمزنگاری می‌شود که هیچکس قادر به شکستن قفل‌های آن نباشد. البته Stealthy فعلا یک پیام رسان تحت وب است اما به زودی اپلیکیشن آن نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

Chudo


پیام رسان های عجیب

به نظرتان استفاده از میموجی‌های آیفون‌ها جالب است؟ پس چرا خودتان امتحانشان نمی‌کنید؟ شاید این برایتان جالب باشد اما لازم نیست که حتما یکی از آیفون‌های جدید را در دست داشته باشید تا امکان ویدیو چت با مموجی‌ها در اختیارتان قرار بگیرید. برای این کار فقط کافیست اپ Chudo را روی موبایلتان نصب کنید تا در هر زمانی بتوانید با دوستان خود یک چت عجیب و غریب و در عین حال جالب را تجربه کنید. خوشبختانه این اپ با تمام موبایل‌ها هم سازگاری دارد و نیازی نیست که حتما یک گوشی جدید داشته باشید تا بتوانید با آن ویدیو چت کنید.

Evry


پیام رسان های عجیب

اساسا Evry یک مرورگر موبایلی است اما تمرکزش بر این است که در نهایت تبدیل به یک مرورگر اجتماعی کارآمد شود. در اصل Evry می‌خواهد کاری کند که شما بتوانید در تمام صفحات وب با دوستان خود نیز چت کنید و تعامل داشته باشید. جالب‌تر اینکه می‌توانید با تگ کردن دوستانتان در جای جای فضای وب، برای آن‌ها کامنت هم بگذارید و بگویید چه چیزهای جالبی در آن صفحه پیدا کردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Yones Zokayi
    Yones Zokayi | ۱۰ دی ۱۳۹۷

    خیلی جالب بود، دست خوش?

  • reza duty
    reza duty | ۵ دی ۱۳۹۷

    خیلی هم عالی
    ممنون

مطالب پیشنهادی