ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو مدل ۲۰۱۷
تکنولوژی

ظاهر شدن لکه‌های نورانی در نمایشگر آیپد پرو

برخی کاربران اپل مدتی قبل از ظاهر شدن نقاط نورانی روی نمایشگر آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ خبر داده بودند و حالا این مشکل گریبان افراد بیشتری را گرفته است. بر اساس گفته های کاربران در برخی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

برخی کاربران اپل مدتی قبل از ظاهر شدن نقاط نورانی روی نمایشگر آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ خبر داده بودند و حالا این مشکل گریبان افراد بیشتری را گرفته است.

بر اساس گفته های کاربران در برخی آیپد پروها تنها یک لکه نورانی ظاهر شده اما در برخی دیگر تعداد آنها بیشتر است و همگی در فاصله چند اینچی کلید هوم قرار دارند. این مشکل تا کنون تنها در آیپد پروهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی مدل ۲۰۱۷ مشاهده شده است.

کاربرانی که دستگاه آنها هنوز تحت گارانتی +AppleCare قرار داشته این شانس را داشته اند که با مراجعه به نمایندگی های این شرکت تبلت خود را تعویض کنند اما بقیه افراد از این موهبت بی بهره هستند. بنابرین در آیپد پروهای فاقد گارانتی حتی اگر لکه های نورانی به خاطر نور پس زمینه ایجاد شده باشد، کاربر برای تعویض نمایشگر مدل های ۱۰۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی به ترتیب باید ۴۴۹ دلار و ۵۹۹ دلار هزینه پرداخت کند.آیپد پرو مدل ۲۰۱۷نکته جالب اینجاست که برخی کاربران مدعی شده اند این لکه نورانی بیشتر روی پس زمینه سفید ظاهر شده و روی محتوای تیره چندان قابل مشاهده نیست.

از آنجا که مشکل چند ماه بعد از استفاده از آیپد پرو مدل ۲۰۱۷ ظاهر شده بعید نیست در نسخه های سال جاری هم شاهد آنها باشیم. علاوه بر این با توجه به تعویض نمایشگرها در نمایندگی های اپل طبیعتا ظاهر شدن لکه های نورانی به مشکلات نرم افزاری ارتباطی ندارد و از طریق به‌روزرسانی قابل رفع نیست.

تبلت های ۲۰۱۸ این شرکت نیز از همین حالا با مشکل خم شدن بدنه مواجه شده اند، هرچند اپل در واکنش به شکایت های کاربران از این مساله آن را امری طبیعی و نتیجه فرایند خنک کردن دستگاه در خطوط تولید کارخانه قلمداد کرده که اجزای فلزی و پلاستیکی آیپد پرو را درگیر می‌ کند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیپد پرو ۲۰۱۸

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pouya
    pouya | ۵ دی ۱۳۹۷

    بعضی وقتا فک میکنم اپل ایرانیه که اینقدر مشکلات محصولاتشو انکار میکنه و می خواد طبیعی جلوه بده :/

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۵ دی ۱۳۹۷

    بنده به گارانتی اروند مراجعه کردم با اینکه چند ماه از گارانتیش مونده بود ،گفتن گارانتی بین المللش تموم شده! در حالی که من ازشون گارانتی طلایی خریده بودم،بعد گفتن حدود دو میلیون بدید تا صفحه رو عوض کنیم.

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۵ دی ۱۳۹۷

    لعنت بهشون ،مال منم ایپد پرو ۱۰/۵ اینچه ،به خدا روح و روان برام نزاشته ،یه لکه سفید به اندازه سر انگشته ،چند سانت اونورترشم یه پیکس سوخته،دقیقا ۵ سانت بالاتر از کلید هوم
    قشنگ میره رو اعصاب ادم

  • saeed
    saeed | ۵ دی ۱۳۹۷

    دقیقا آیپد پرو ۱۰/۵ من هم همین لکه نورانی رو در سه چهار سانتی بالای دکمه هوم داره / مشکلی ایجاد نمیکنه البته اما بعضی مواقه توو چشمه

مطالب پیشنهادی