ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران برگزار می شود

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران روز جمعه هفتم دی ماه برگزار می‌شود. این رویداد که به اسم دریبل تهران شناخته می شود با حمایت مجموعه دریبل، جامعه طراحان آنلاین دیجیتال دنیا برگزار می‌شود و  در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰

اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران روز جمعه هفتم دی ماه برگزار می‌شود. این رویداد که به اسم دریبل تهران شناخته می شود با حمایت مجموعه دریبل، جامعه طراحان آنلاین دیجیتال دنیا برگزار می‌شود و  در طی آن طراحان رابط ‌کاربری و تجربه کاربری و صاحبان کسب‌وکار گرد هم می‌آیند تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

این رویداد با حمایت معنوی دریبل (Dribbble)، شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در حوزه طراحی نظیر مارول (Marvel)، سیمپلی (sympli)، آواکد (Avacode)، اسکچ (Sketch)، فریمر (Framer)، پرینسیپل (Principle)، زپلین (Zeplin) و ابسترکت (Abstract) و استودیوهای طراحی نظیر کیوبرتو (Cuberto)، کاب‌استودیو (CubStudio) و اوئنو (Ueno) برگزار می‌شود. در کنار حامیان جهانی این رویداد حامیان ایرانی چون کارخانه نوآوری های‌وی و فلربو قرار دارند که تلاش می‌کنند تا اولین دورهمی طراحان دیجیتال ایران به نحو احسنت برگزار شود.

برگزار کنندگان این رویداد خبر می‌دهند که روز جمعه از ساعت ۹.۳۰ تا ۱۴.۰۰ طراحان دیجیتال ایران کنار هم جمع خواهند شد تا برای اولین بار پنل گفتگو، شبکه‌سازی، انتقال تجربه، رقابت و چالش بین دیزاینرها برگزار شود.

دورهمی طراحان دیجیتال ایران

در رویداد دریبل تهران قرار است به جنبه‌های مختلف طراحی از منظر طراحان و صاحبان کسب‌وکار و مدیران محصول پرداخته شود. محصول موفق حاصل تعامل متقابل و قوی واحدهای مختلف کسب‌وکار است. در این پنل نحوه ارتباط سه واحد اصلی یعنی طراحی، توسعه محصول و فنی بررسی می‌شود. پنل‌های مختلفی برای رویداد در نظر گرفته شده و در آنها افرادی چون «حمید پورجم» سرپرست تیم فنی کافه‌بازار به‌عنوان نماینده بخش فنی، «کاوه یزدی‌فرد» (مدیر دفتر نوآوری شهری) «رسام رستمی» (مدیر سابق طراحی محصول اسنپ )و «آرین مقبلی» (مدیر طراحی محصول تپ‌سی) به عنوان نمایندکان طراحان دیجیتال حضور دارند.

به گفته مسئولان این همایش، در ادامه مراسم سخنرانی‌های درباره فضای دیجیتال و طراحی انجام خواهد شد و در بخش سخنرانان «رضا بختیاری‌فرد» تایپوگرافر درباره کار گروهی، چالش‌ها و راه‌حل‌های آن صحبت می‌کند. همچنین «الهه بلوچی» تصویرساز، تجربه‌اش از تصویرسازی برای موشن گرافیک را به اشتراک می‌گذارد.«آرمان علی‌پور» موشن دیزاینر درباره صفر تا صد ساخت یک کلیپ موسیقی صبحت می‌کند و «هومن هاتفی» درباره استخدام و رشد سخنرانی خواهد داشت.

رویداد دریبل به دنبال رفع شکاف ارتباطی و علمی بین طراحان است و قصد دارد تا این جامعه را گرد هم آورده واز دل گفتگوها و دغدغه‌های آنان، مشکلاتشان را بازگو و برای آنها چاره‌اندیشی کند. گفتنیست حضور در این رویداد رایگان است و کافی است تا با ثبت نام در آن از طریق این لینک، صندلی خود را رزرو کنید. البته اگر به هر دلیلی نتوانستید به موقع در رویداد حضور بهم رسانید، می توانید پخش زنده مراسم را از طریق آپارات در سایت این رویداد ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۵ دی ۱۳۹۷

    سلام. چرا نمیشه ثبت نام کرد

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۵ دی ۱۳۹۷

      ظرفیت بلیتا تموم شده

  • Mohsen_Khazaei
    Mohsen_Khazaei | ۵ دی ۱۳۹۷

    ثبت نام فعال نیست که. هیمنجوری بریم مشکل پیش میاد؟

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۵ دی ۱۳۹۷

      بلیتا همه فروش رفته. اگر نتونستین بلیت بگیرین، لایو ببینید دوست گرامی. از سایت خودشون میذارن روز جمعه http://tehrandm.com

مطالب پیشنهادی