ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو
تکنولوژی

اوپو ایده دوربین گوشی با زوم 10 برابری را در سر دارد

در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2017 (MWC) اوپو فناوری سیستم دوربین دوگانه با زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را نمایش داد. پتنتی جدید نشان می دهد که این شرکت به همین میزان زوم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2017 (MWC) اوپو فناوری سیستم دوربین دوگانه با زوم 5 برابری بدون افت کیفیت را نمایش داد. پتنتی جدید نشان می دهد که این شرکت به همین میزان زوم هم راضی نیست و توسعه تکنولوژی زوم هیبریدی 10 برابری گوشی های آتی را در سر می پروراند.

اوپو

بر اساس ادعای Ice Universe یکی از افشاگران مشهور دنیای فناوری، یک کارمند رسمی اوپو تأیید کرده که این شرکت فناوری دوربین با زوم 10 برابری را در MWC 2019 در بارسلون اسپانیا  که در اوایل اسفند ماه برگزار می شود، معرفی می کند.

اوپو

بر اساس طرح هایی که از پتنت دوربین گوشی با زوم 10 برابری منتشر شده، دو حسگر در کنار یک فلش قرار دارند. البته در اسناد این پتنت فناوری زوم هیبریدی تشریح نشده است. در مورد فناوری قدیمی تر مرتبط با زوم 5 برابری، دوربین دوگانه در نظر گرفته شده بود که به لنزهای عریض و تله فوتو مجهز بود. لنز تله فوتو در بدنه دوربین و مشابه با یک پریسکوپ در بدنه جای داده گرفته بود. علاوه بر این ماژول دوربین تله فوتو از یک منشور بهره می بُرد که نور را به لنز تله فوتو و در نهایت به حسگر دوربین هدایت می کرد.

البته باید اشاره کرد که با وجود اینکه نزدیک به دو سال از معرفی تکنولوژی زوم 5 برابری می گذرد اما این فناوری هنوز توسط اوپو روانه بازار نشده است. با این حال برخی گمانه زنی ها خبر از معرفی گوشی های اوپو F19 و F19 پرو مجهز به زوم 10 برابری در آینده می دهند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی آنر وی 20

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی