ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوشمند سازی پایانه‌های تاکسیرانی
تکنولوژی

آغاز هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی برای نظارت بر عملکرد تاکسیرانان

پایانه‌های تاکسیرانی هوشمندسازی می‌شوند و از این پس حضور و غیاب و تردد تاکسی‌ها در پایانه ها به وسیله سیستم های هوشمند رصد و بر عملکرد آن‌ها نظارت می شود. «علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان مدیریت ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

پایانه‌های تاکسیرانی هوشمندسازی می‌شوند و از این پس حضور و غیاب و تردد تاکسی‌ها در پایانه ها به وسیله سیستم های هوشمند رصد و بر عملکرد آن‌ها نظارت می شود.

«علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ضمن اعلام خبر هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی به استقرار ناوگان عملیات میدانی در زیرمجموعه نظارت هوشمند تاکسیرانی، اشاره کرد و گفت:

«نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی با سیستم ناوبری، اعمال جریمه و با دسترسی به دوربین‌های نظارتی در سطح شهر صورت می گیرد. بر این اساس، مشکلات احتمالی، گره‌های ترافیکی و مشکلات سرویس دهی رصد شده و در صورت تجمع مسافران اقدام عملیاتی مناسب انجام می شود. این امر به هم‌افزایی و آمادگی بیشتر برای سرویس‌دهی به شهروندان کمک می کند. این ناوگان در گذشته به صورت نظارت محلی فعالیت داشت که در ساز و کار جدید بر مبنای پهنه بندی تهران و به صورت دقیق و هوشمند فعالیت خواهد کرد.»

قنادان می‌گوید که از ۲ هفته پیش هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی با استفاده از دوربین‌های پلاک خوان برای کنترل ورود و خروج تاکسی‌ها به پایانه و سیستم RFID برای شیفت بندی تاکسی‌ها فاز پایلوت را سپری می‌کند. به گفته او تاکنون هوشمندسازی در ۷ پایانه تاکسیرانی اجراشده و باقی پایانه‌ها نیز به‌تدریج هوشمند سازی خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی