ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت ۲۰ پرو
تکنولوژی

معرفی نسخه یادبود میت ۲۰ پرو به بهانه فروش ۲۰۰ میلیون موبایل توسط هواوی

روز یکشنبه همین هفته هواوی تایید کرد که سالی پرموفقیت را پشت سر گذاشته و بالغ بر ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی را در این مدت به فروش رسانده است. در همین رابطه هی گنگ مدیر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

روز یکشنبه همین هفته هواوی تایید کرد که سالی پرموفقیت را پشت سر گذاشته و بالغ بر ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی را در این مدت به فروش رسانده است. در همین رابطه هی گنگ مدیر واحد موبایل هواوی روز گذشته خبر داد که شرکت متبوعش به مناسبت این موفقیت نسخه های یادبودی از هواوی میت ۲۰ پرو و هواوی نوا ۴ را عرضه می کند. گنگ از طریق اکانت رسمی هواوی در ویبو پوستری از دو گوشی مورد اشاره را منتشر کرد.

رنگ سبز زمردی از نسخه یادبود هواوی میت ۲۰ پرو به امکاناتی نظیر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده در حالی که نسخه قرمز رنگ آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. فروش این دستگاه نیز از ابتدای سال جدید میلادی در چین آغاز خواهد شد و هنوز حرفی در مورد قیمت احتمالی یا بازارهایی که به آنها عرضه می شوند ارائه نشده است. عبارت «۲۰۰ میلیون موبایل هواوی در سال ۲۰۱۸» نیز همراه با دو ستاره در بخش پشتی این موبایل ها نوشته شده تا خاطره این دستاورد برای همیشه ماندنی شود.

طبق گزارشات از زمان عرضه رسمی گوشی هواوی پی ۲۰، صادرات جهانی این موبایل از رقم ۱۶ میلیون دستگاه فراتر رفته است و نیمی از مشتریان این موبایل ظاهرا خانم ها بوده اند. میزان فروش سری میت ۲۰ هواوی هم که در اکتبر معرفی شد هم اکنون به بالاتر از ۵ میلیون دستگاه رسیده.

هواوی در سال ۲۰۱۷ مجموعا ۱۵۲ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند

در سال ۲۰۱۰ نیز هواوی سه میلیون دستگاه موبایل را به اقصی نقاط دنیا صادر کرده و در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت مجموعا ۱۵۲ میلیون موبایل را به فروش رساند. اوایل امسال یکی از کارشناسان شرکت Canalys تایید کرد که این غول تکنولوژی چینی اپل را از نظر میزان فروش موبایل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ پشت سر گذاشته و جایگاه دوم جهانی را از این لحاظ به دست آورده است. در حال حاضر هواوی سهم ۱۴.۶ درصدی از بازار جهانی را در اختیار دارد و بالغ بر ۵۰۰ میلیون نفر در ۱۷۰ کشور دنیا از موبایل های تولیدی آن استفاده میکنند.

ریچارد یو مدر کسب و کار محصولات مصرفی هواوی تایید کرده که این شرکت هدف فروش ۲۰ میلیون دستگاه را برای سری میت ۲۰ تعیین کرده و در سال ۲۰۱۹ میلادی قصد دارد کل میزان فروش موبایل هایش را به رقم ۲۵۰ میلیون دستگاه برساند و در سال ۲۰۲۰ رکورد ۳۰۰ میلیون دستگاه را بشکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • molavy
    molavy | ۵ دی ۱۳۹۷

    برای همین ترسیدن
    این پدر سوخته آمریکا هرکس رو نتونه بگیره پشت پا میزنه

    • Farcry2249
      Farcry2249 | ۵ دی ۱۳۹۷

      عمرا تا حالا گوشی های اپل رو تو دستت گرفته باشی که هم چین حرفی میزنی.کلا تو عمرت یه گوشی هوآوی داشتی فکر کردی الان هوآوی خدای گوشی هاست؟؟بدم میاد از شما آمریکا و غرب ستیزانی که از چین و روسیه طرفداری میکنین.من نمیگم به باید غرب پرست باشیم ولی دیگه نباید مثل شما افراطی ها چهل سال غرب ستیز باشیم.در ضمن پدر سوخته تویی که یه مقدار پشم روی صورتت کاشتی و هرچی اون بالا سری بهتون بگه رو باور میکنین و به ظاهر ادای مسلمون هارو در میارید.

      • ali_mlk
        ali_mlk | ۵ دی ۱۳۹۷

        حرف بدی نزده که شما جبهه گرفتید، بنظرم حرفشون درسته، آمریکا به واسطه قدرتی که داره گاهی به عمد جلوی رشد بیشتر یه شرکت رو به ناحق میگیره، هواووی اگه بد بود که توی این مدت کوتاه تا این حد رشد نمیکرد،
        اگه با همین روند جلو بره، مطمئنن تا چند سال آینده پیشرفت های فوق العاده ایی خواهد داشت،
        و حرف آخر اینکه حداقل برای کسانی که قدرت مالی بالایی ندارن، خیلی خوبه که همچین شرکت هایی جدیدترین تکنولوژی هارو با قیمت مناسب تر به دست عموم میرسونن، واقعا باید قدردان بود، نه اینکه همش بگیم این بده اون خوبه

      • hassan13766
        hassan13766 | ۵ دی ۱۳۹۷

        شما هم دارین افراطی نظر میدین من همه نوع گوشی داشتم(سامسونگ، اپل ، هواوی ، نوکیا ، سونی و بلک بری)،،،نمیگم بهترینه ولی از نظر قیمت، تو هر رنجی بهترین گوشی مال هواویه,,, و اینکه با غرب مشکلی نداریم، اونا برامون مشکل درس میکنن، همین اپل ک ازش دفاع میکنی ایرانو تحریم کرده،، چند وقت پیش کلی از اپ های ایرانی رو از اپ استور حذف کردن

      • Bahman
        Bahman | ۶ دی ۱۳۹۷

        بابا بس کن عمرا عمرا انگار از آپلو صحبت میکنی الان هر ننه قمری آیفون داره ، دیگه آیفون نگرفتی دستت چیه یاد گرفتید

مطالب پیشنهادی