ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Snake VS Block
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Snake Vs Block؛ مارها علیه بلوک‌ها

اپل چند روز پیش لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آیفون 2018 را منتشر کرد و نکته قابل توجه، حضور چهار بازی از یک سازنده در میان محبوب‌ترین بازی‌های سال آی‌دیوایس‌ها بود؛ Voodoo که در زمینه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

اپل چند روز پیش لیست پردانلودترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های آیفون 2018 را منتشر کرد و نکته قابل توجه، حضور چهار بازی از یک سازنده در میان محبوب‌ترین بازی‌های سال آی‌دیوایس‌ها بود؛ Voodoo که در زمینه ساخت بازی‌های آرکید حالا دیگر جای کچ اپ را گرفته با بازی‌های Helix Jump ،Hole.io ،Snake VS Block و Dune! توانست یکی از بهترین دوره‌های فعالیتش را پشت سر بگذارد.

قبلا به Helix Jump پرداخته بودیم، بنابراین این بار به سراغ یکی دیگر از بازی‌های محبوب این استودیو رفته‌ایم؛ Snake VS Block که هرچند دست روی یکی از تکراری‌ترین ایده‌های این روزهای گوشی گذاشته ولی نشان داده حتی از دل ایده‌های اشباع شده هم هنوز می‌توان یک تجربه سرگرم‌کننده به وجود آورد.

Snake VS Block

در واقع بازی همان کاری که Hyperdrome انجام داد را این‌بار در مقیاسی کوچک‌تر به پایان رسانده است. بیایید سبک بازی‌هایی که در آن‌ها با یک توپ به جان بلوک‌ها میافتید را «شکننده بلوک‌ها» (Bricks Breaker) بگذاریم، بعد از محبوبیت‌های زیاد این سبک عناوین زیادی با کمترین تغییرات از نمونه‌های معروف عرضه شدند.

Snake VS Block باز از ایده بلوک‌ها استفاده کرده ولی نکته اینجاست ترکیب آن با سبکی متفاوت، فرمول جدیدی را به وجود آورده که هم جدید است و هم می‌تواند اعتیادآور باشد. در این بازی کنترل ماری را دارید که خودش حرکت کرده و بازیکن با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست باید مسیرش را عوض کند. چرا؟

در راه بلوک‌های مختلفی قرار دارد که هر کدام دارای شماره‌هایی هستند. هنگام برخورد مار به آن‌ها، به اندازه شماره بلوک، طول مار کم می‌شود و اگر طول مار کوچک‌تر از شماره بلوک باشد بازی را خواهید باخت. البته به همراه این بلوک، در طول مسیر دایره‌هایی هم هست که مار با خوردن آن‌ها می‌تواند بزرگتر شده و در نتیجه راحت‌تر رکورد بزنید.

Snake VS Block

بازی در حال حاضر سه حالت گیم‌پلی مختلف دارد؛ بی‌نهایت، مرحله‌ای و رقابت با بقیه بازیکن‌ها. تکلیف بی‌نهایت و مرحله‌ای که معلوم نیست. در یکی باید رکوردشکنی کرده و در دیگری طی مرحله‌های مختلفی به نبرد با بلوک‌ها می‌روید. اما رقابت با بقیه بازیکن‌ها تقریبا شبیه به بازی‌های io است.

در این مود چندین مار حضور دارند و اگر بازیکنی بتواند به مار جلوی خودش برسد و او را بخورد، بزرگ‌تر خواهد شد. بنابراین وقتی عقب هستید باید سعی کنید مار جلوتر را بخورید و وقتی هم که یک مار از عقب نزدیک می‌شود، مراقب باشید تا او شما را نخورد. جدا از اینکه بلوک‌ها نیز همچنان در نقش چالشی می‌توانند جلوی پیشروی‌تان را بگیرند.

Snake VS Block به عنوان آرکیدی یک ماه مصرف مخاطب را سرگرم می‌کند. چیزی که از بازی‌های رکوردی مشابه انتظار می‌رود. البته همانند تمام آثار Voodoo و کچ اپ، Snake VS Block نیز پر از تبلیغات بوده و بنابراین حتما قانون اول بازی‌های رکوردی را رعایت کنید؛ اینترنت خاموش باشد.

Snake VS Block

Snake VS Block

سازنده: VOODOO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 128.8 / 35 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی