ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش نینتندو سوییچ در ژاپن از پلی استیشن 4 پیشی گرفت

آمار فروش نینتندو سوییچ در کشور ژاپن از کنسول موفق نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 پیشی گرفت. این اتفاق در حالی رخ داده که نینتندو سوییچ عمر بسیار کمتری نسبت به رقیب خود ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

آمار فروش نینتندو سوییچ در کشور ژاپن از کنسول موفق نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 پیشی گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داده که نینتندو سوییچ عمر بسیار کمتری نسبت به رقیب خود دارد. البته این موضوع چندان عجیب نیست و با توجه به آن که کنسول‌های نینندو همیشه میزبان تعداد بیشتری بازی با سلیقه کاربران ژاپنی بوده‌اند، کاربران این کشور هم علاقه بیشتری نسبت به خرید کنسول‌های نینتندو نسبت به محصولات دیگری مثل پلی استیشن 4 که بیشتر روی بازار آمریکا و اروپا متمرکز هستند نشان می‌دهند.

در حال حاضر فروش نینتندو سوییچ در ژاپن به ۶ میلیون و ۶۷۰ هزار دستگاه رسیده که از مجموع فروش ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار دستگاهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 اسلیم بیشتر است.

نینتندو سوییچ

البته در این آمار میزان فروش پلی استیشن 4 پرو اعمال نشده و از این لحاظ کنسول سونی هنوز از هم وطن خود جلوتر است. این رقابت نزدیک میان این دو کنسول در بازار آمریکا هم وجود دارد و طبق آماری که اخیرا از سمت گروه NPD منتشر شده، هر دو این کنسول‌ها طی ماه سپتامبر تقریبا به یک اندازه در ایالات متحده فروش رفته‌اند.

پلی استیشن 4 طی ۵ سال عمر خود تا امروز نزدیک به ۹۰ میلیون واحد در سرتاسر جهان فروش رفته که موفقیت بزرگی برای سونی محسوب می‌شود و نینتندو سوییچ هم طی مدت زمانی کمتر از دو سال،‌ به ۲۶ میلیون کاربر رسیده که از تعداد کاربران دیگر کنسول محبوب نینتندو یعنی گیم کیوب بیشتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۶ دی ۱۳۹۷

    کنسول قابل حمل ?

مطالب پیشنهادی