ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازی سال 2018 از نگاه کاربران دیجیاتو مشخص شد

سه‎روز پیش و پس از انتشار لیست ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه تحریریه دیجیاتو، از شما خواستیم به بهترین بازی سالی که پشت سر گذاشتیم از نگاه خودتان رای بدهید. این نظرسنجی حالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

سه‎روز پیش و پس از انتشار لیست ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۸ از نگاه تحریریه دیجیاتو، از شما خواستیم به بهترین بازی سالی که پشت سر گذاشتیم از نگاه خودتان رای بدهید. این نظرسنجی حالا به پایان رسیده و کاربران دیجیاتو هم‎نظر با تحریریه، Red Dead Redemption 2 را شایسته این جایگاه دانسته‎اند.

Red Dead Redemption 2 آخرین ساخته استودیوی راک‎استار بعد از GTA V است و داستان پیش از وقایع نسخه دوم این سری را روایت می‎کند؛ زمانی که گیمر این‌بار در نقش آرتور مورگان، دوران پیشرفت سریع تمدن در آمریکا و به پایان رسیدن دوران بی‎قانونی را تجربه می‎کند. آرتور مورگان یکی از اعضای گنگ آزادی‎خواه داچ ون در لیند است و در ماجراجویی حداقل ۵۰ ساعته او، با برخی از کاراکترهای قبلی ملاقات می‎کنیم، با پیشینه آن‎ها بیشتر آشنا می‎شویم و از چند ایالت آمریکا می‎گذریم.

بعد از Red Dead Redemption 2 کاربران دیجیاتو بیشترین رای را به God of War، انحصاری ارزشمند سونی و پلی استیشن 4 داده‎اند. گاد آو وار از همان زمان عرضه یکی از نامزدهای اصلی بهترین بازی سال بوده و در مراسم The Game Awards 2018 هم این افتخار نصیب استودیوی سانتا مونیکا و کوری بارلوگ شد.

جایگاه سوم از نظر بیشترین تعداد رای نیز به Forza Horizon 4، انحصاری همیشه موفق مایکروسافت رسید تا پلتفرم ایکس باکس وان هم سهمی از بهترین عناوین سال داشته باشد. فورتزا هورایزن 4 مثل همیشه روند تکاملی این سری بازی را ادامه داده و هم‎اکنون یکی از سرگرم‎کننده‎ترین و بهترین عناوین مسابقه‎ای بازار به حساب می‎آید.

در نهایت لیست ۵ بازی برتر سال از نگاه کاربران دیجیاتو با Marvel's Spider-Man در جایگاه چهارم و Celeste در جایگاه پنجم ‌تکمیل ‎می‌گردد تا پرونده یکی از بهترین‎ سال‎های نسل هشتم بازی‎های ویدیویی بسته شده و با اشتیاقی وصف‎ناپذیر و صبری لبریز به استقبال سالی دیگر و عناوین فوق‎العاده دیگر برویم.

درباره Red Dead Redemption 2 بیشتر بخوانید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۷ دی ۱۳۹۷

    هرچی کامنتارو نگاه میکنم فقط یک نفر گفته forza
    هیشکیم نگفته celeste ?

  • tohid asadi
    tohid asadi | ۶ دی ۱۳۹۷

    680تومن پول بتل فیلد ۵ یا وی رو دادم مث چی پشیمونم.افتضاحححححح

مطالب پیشنهادی