ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست‌ بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه مشخص شد

تنها چند روز به پایان سال 2018 بیشتر باقی نمانده و سونی هم به مناسبت آغاز تعطیلات سال نوی میلادی، فهرست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه را منتشر کرده است. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

تنها چند روز به پایان سال 2018 بیشتر باقی نمانده و سونی هم به مناسبت آغاز تعطیلات سال نوی میلادی، فهرست بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه را منتشر کرده است.

اولین بازی رایگان این ماه یکی از معدود ساخته‌های یوبیسافت در ژانر ورزشی یعنی عنوان Steep با محوریت ورزش اسکی است. Steep در زمان عرضه با واکنش‌های نسبتا منفی به خاطر کمبود محتوا روبرو شد اما سازندگان آن طی دو سالی که از انتشار این بازی می‌گذرد، با اضافه کردن محتوای جدید به این عنوان،‌ Steep را به تجربه استانداردتری تبدیل کرده‌اند.

در ضمن، قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب این بازی به عنوان یکی از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه، محیط سرتاسر برفی آن است که به خوبی با فضای آغاز زمستان و کریسمس همخوانی دارد.

Portal Knights به عنوان دیگر بازی رایگان برای پلی استیشن 4 هم در زمان عرضه خود طی سال گذشته، با واکنش‌های متوسطی روبرو شد. البته این بازی در زمینه جذب کاربر موفق بوده و روی تمام پلتفرم‌های پرطرفدار منتشر شده است.

جدا از این بازی، کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند به عنوان Fallen Legion: Flames of the Rebellion که یکی از بازی‌های رایگان مشترکین پلی استیشن پلاس روی کنسول ویتا است هم طی ماه ژانویه به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

عناوین Zone of the Enders HD Collection و Amplitude هم دو بازی رایگان پلی استیشن 3 طی ماه آینده میلادی خواهند بود. جالب است بدانید که تهیه کننده سری بازی‌های Zone of Enders خالق سری متال گیر یعنی هیدئو کوجیما است.

در ضمن نباید از این نکته غافل شد که طبق اعلام سونی، از ماه مارس سال آینده میلادی، دیگر بازی رایگانی برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته نخواهد شد. در نهایت نگاهی به لیست بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس خواهیم داشت:

پلی استیشن پلاس

پلی استیشن 4

  • Steep
  • Portal Knights
  • Fallen Legion: Flames of the Rebellion (قابل بازی روی پلی استیشن ویتا)

پلی استیشن 3

  • Zone of the Enders HD Collection
  • Amplitude

پلی استیشن ویتا

  • Fallen Legion: Flames of the Rebellion (قابل بازی روی پلی استیشن 4)
  • Super Mutant Alien Assault

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی