ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 10 احتمالاً به انتقال صدا از طریق نمایشگر مجهز می شود

سامسونگ گلکسی اس 10 در راه است و هر روز خبر‌های متفاوتی از آن به گوش می‌رسد. روز گذشته نیز وبسایت‌های معتبر حوزه‌ی تکنولوژی خبر‌های مختلف و زیادی را راجع به سامسونگ گلکسی اس 10 ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سامسونگ گلکسی اس 10 در راه است و هر روز خبر‌های متفاوتی از آن به گوش می‌رسد. روز گذشته نیز وبسایت‌های معتبر حوزه‌ی تکنولوژی خبر‌های مختلف و زیادی را راجع به سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر کردند. در یکی از این خبر‌ها به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ قصد دارد با بهره‌مندی از تکنولوژی پخش صدا از درون نمایشگر حاشیه‌های گوشی را با کاهش بیشتری رو به رو کند. از طرفی Ice Universe توییتر معروف که خبر‌های زیادی راجع به گلکسی اس 10 فاش کرده بود نیز خبر‌های جالب دیگری از پرچم دار بعدی کره‌ای با خود به همراه داشته است.

سامسونگ با استفاده از نمایشگر حفره‌دار تا حد زیادی میزان حاشیه‌های بالایی دوربین را کاهش داده است. حالا طبق شنیده‌ها از یک فرد نزدیک به شرکت کره‌ای به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد پخش صدا را نیز از درون نمایشگر به انجام برساند.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن گوششان روی سطح صاف بالایی نمایشگر، صداها را بشنوند و احتمالا خبری از بلندگویی مجزا در این گوشی نباشد. همچنین به نظر می‌رسد که در CES 2019‌ که از ۱۸ دی ماه آغاز می‌شود، بتوانیم شاهد این نمایشگر‌ها باشیم.

مثل نمایشگر حفره‌دار، این نوع نمایشگر‌ها هم می‌توانند باعث کاهش هرچه بیشتر حاشیه‌ها در تلفن‌ها شود. سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس طبق شایعات دارای ۹۳.۴ درصد نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه خواهد بود که در نوع خود جالب توجه است.

البته هنوز استفاده از این نوع نمایشگر در سامسونگ گلکسی اس 10 تایید نشده اما به طور قطع در رویداد CES 2019 این نمایشگر توسط یک تلفن هوشمند شرکت کره‌ای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اما توییتر معروف یعنی Ice Universe هم خبر‌های جالب دیگری از سامسونگ گلکسی اس 10 به همراه داشت. در توییتی که اخیرا از سوی وی منتشر شده است، عکس‌هایی در رابطه با حلقه‌ی دور دوربین جلویی سامسونگ گلکسی اس 10 به معرض نمایش گذاشته شده که به عقیده‌ی Ice Universe مثل یک چراغ هوشمند در اطراف لنز‌ها عمل خواهد کرد و پیش از آنکه در گلکسی اس 10 رویت شود، در تلفن هوشمند دیگری از شرکت سامسونگ یعنی A8s قابل مشاهده خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این حلقه‌ی نورانی با تشخیص چهره توسط دوربین روشن می‌شود و البته آنقدر نورانی نیست که بتواند در تاریکی نور چندانی به محیط اضافه نماید.

در خبری دیگر از Ice Universe تصاویری از کاوری جدید برای سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس به نمایش گذاشته شده است که استفاده از دوربین دوگانه‌ی جلویی در این پرچمدار را به نمایش می‌گذارد. همچنین به نظر می‌رسد که حاشیه‌ی بالایی و اطراف در این کاور کمتر از دو مدل دیگر پرچمدار کره‌ای باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی