ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات احتمالی اکسپریا XA3 ، گوشی میان رده سونی مشخص شد

انتظار می‌رود که گوشی بعدی شرکت سونی اکسپریا XA3 اولترا در مراسم CES 2019 به صورت رسمی معرفی شود. این مراسم از ۱۸ دی ماه در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد اما ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

انتظار می‌رود که گوشی بعدی شرکت سونی اکسپریا XA3 اولترا در مراسم CES 2019 به صورت رسمی معرفی شود. این مراسم از ۱۸ دی ماه در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد اما خبر‌های جدیدی از گوشی بعدی شرکت ژاپنی دو هفته پیش از شروع مراسم فاش شده است.

بر اساس گزارشاتی از DroidShout، میان رده‌ی نسبتا بزرگ بعدی سونی احتمالا ۵۱۹ یورو در بیشتر فروشگاه‌های اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت یاد شده معادل ۵۹۵ دلار خواهد بود که نسبت به میان رده‌ی قبلی ژاپنی‌ها افزایش قیمت قابل توجهی داشته است.

گوشی اکسپریا XA2 اولترا که در واقع نسخه‌ی قبلی XA3 اولترا محسوب می‌شود، در زمان عرضه ۵۱۴ دلار قیمت گذاری شده بود.

افزایش قیمت قابل توجه این میان رده احتمالا به این دلیل باشد که سونی از لحاظ سخت افزاری گوشی خود را با پیشرفت‌های تاثیر گذاری رو به رو کرده است. از آنجایی که میان رده‌های کنونی از چیپست اسنپدراگون 630 استفاده می کنند می‌توان انتظار داشت که میان رده‌ی جدید سونی از اسنپدراگون 660‌ بهره‌مند شود. البته یکی دیگر از گزینه‌ها ممکن است اسنپدراگون 670 باشد که در حال حاضر توسط کوالکام عرضه شده است. به هر حال انتظار می‌رود این چیپست همراه با رم ۶ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9‌ پای عرضه شود.

از سویی دیگر از شایعات اینطور به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره‌مند شده که دارای ابعاد تصویر 18:9 خواهد بود و همچنین پنل پشتی این تلفن از پوشش آلومینیومی استفاده می‌کند که طراحی منحصر به فردی برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

اکسپریا XA3 اولترا قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای به فروش برسد. شروع رسمی عرضه‌ی این تلفن هوشمند احتمالا اواسط بهمن ماه و در کنار عرضه‌ی اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 صورت بپذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • H A M E D
    H A M E D | ۷ دی ۱۳۹۷

    به امید روزی که سونی سر عقل بیاد و یه میان رده با اسنپدراگون سری 700 بزنه

    • Modav
      Modav | ۷ دی ۱۳۹۷

      سر عقل بیاد؟! مکه چن وقته که شرکتای دیگه دارن از سری ۷۰۰ استفاده میکنن؟! اصا سری ۷۰۰ چن وقته که اومده؟! حاجی حرف میزنیا!
      هی هر چی میشه، سونی سر عقل بیاد فلان کنه، سر عقل بیاد بهمان کنه!

مطالب پیشنهادی