ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اطلاعات و تصاویر جدید از هواوی Y7 نسخه 2019 منتشر شد

سال گذشته هواوی از گوشی هواوی Y7 پرایم نسخه‌ی ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود که در دیجیاتو به بررسی کامل آن پرداخته بودیم. حالا به نظر می‌رسد که «رولاند کوانت» -فردی که در زمینه‌ی افشای اطلاعات محرمانه‌ی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۵

سال گذشته هواوی از گوشی هواوی Y7 پرایم نسخه‌ی ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود که در دیجیاتو به بررسی کامل آن پرداخته بودیم. حالا به نظر می‌رسد که «رولاند کوانت» -فردی که در زمینه‌ی افشای اطلاعات محرمانه‌ی تلفن‌های هوشمند فعال است- اطلاعاتی جدید از مشخصات هواوی Y7 نسخه 2019 دارد و همچنین تصاویر جدیدی از گوشی اقتصادی چینی را منتشر کرده است.

کواندت فاش کرده که هواوی Y7 نسخه 2019 از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد و دارای بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر خود است. این گوشی نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 را ارائه می‌دهد و دارای رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

بریدگی بالای نمایشگر جایی است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در آن قرار خواهد گرفت. این موضوع به این معنی است که این تلفن اقتصادی احتمالا قادر خواهد بود تصاویر سلفی بسیار خوبی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در تصاویر منتشر شده از این تلفن هوشمند واضح است که نوار پایینی این گوشی آنقدر بزرگ هست که بتواند نام هواوی را در خود جای دهد.

پنل پشتی این گوشی شامل دوربین دوگانه و یک فلش LED خواهد شد. در این ترکیب می‌توان یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمقی را مشاهده کرد. دوربین دوگانه‌ی هوشمند این گوشی ویژگی‌هایی برای بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده را نیز خواهد داشت.

چیپست اسنپدراگون 450 این موبایل دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی است و با ۳ گیگابایت رم همراه شده. حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود و از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی برای داشتن حافظه‌ی داخلی بیشتر پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده که می‌تواند تا مدت دو روز برای گوشی شارژدهی داشته باشد. البته این باتری با اینکه حجم زیادی دارد اما فاقد تکنولوژی شارژ سریع است و از پورت میکرو USB برای اتصال به شارژر استفاده خواهد کرد. احتمالا شارژ کامل این گوشی حدود ۴ ساعت به طول بیانجامد.

نسخه‌ی پرایم یا پرو این گوشی در برخی از کشور‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت که دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهند بود. هواوی Y7 نسخه 2019 همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رم ۳ گیگاباتی احتمالا با قیمتی حدود ۱۵۰ یورو در اروپا به فروش برسد. البته هنوز اطلاعی از زمان دقیق عرضه‌ی این گوشی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehranium
    Mehranium | ۷ دی ۱۳۹۷

    هواوی چقدر از سونی و اپل و سامسونگ و بقیه تقلب میکرد کلا جنس چینی بونجوره

مطالب پیشنهادی