ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ گلف در دنیایی آخرالزمانی

هفته‌های نزدیک به کریسمس معمولا کویری‌ترین زمان صنعت بازی‌های گوشی است. کم پیش می‌آید سازنده‌ای عنوانش را در روزهای پایانی سال منتشر کند و توسعه‌دهندگان بیشتر با تخفیف آثار قبلی سعی می‌کنند مخاطبان را به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

هفته‌های نزدیک به کریسمس معمولا کویری‌ترین زمان صنعت بازی‌های گوشی است. کم پیش می‌آید سازنده‌ای عنوانش را در روزهای پایانی سال منتشر کند و توسعه‌دهندگان بیشتر با تخفیف آثار قبلی سعی می‌کنند مخاطبان را به سمت خرید محصولات‌شان بکشانند. از آن طرف هم بخش خبرهای جدید سایت‌ها خالی‌تر از همیشه بوده و هیچ اتفاق مهمی این روزها نیافتاده است.

همه دارند استراحت می‌کنند تا بعد از تعطیلات سال 2019 را با بهتر از همیشه آغاز کنند و آنطور که بنچمارک‌های اسنپدراگون 855 و لیست بازی‌هایی که در دوازده ماه آینده منتشر می‌شوند نشان داده‌اند، احتمالا سالی هیجان‌انگیزتر از 2018 را شاهد خواهیم بود. بنابراین مقدمه هفت‌سنگ این هفته را بدون پرداخت به مسئله خاصی به پایان می‌رسانیم؛ این شما و این بهترین بازی‌های یکی از کویری‌ترین هفته‌های سال.

That Level Again 4

  • بازی آفلاین است

چیزی که That Level Again را به اثری منحصر به فرد تبدیل کرده، معماهایی است که بعضا پای‌شان را فراتر از المان‌های خود بازی می‌گذارند. در بازی‌های این مجموعه همیشه نیازی نیست شخصیت اصلی را حرکت دهید و با اجسام مختلف تعامل برقرار کنید، گاهی اوقات لازم است تا نور گوشی را کم کرده یا حتی زاویه آن را تغییر دهید. That Level Again 4 به عنوان جدیدترین قسمت سری آمده تا این سبک معماها را تکامل ببخشد و بنابراین اگر به پلتفرمرهای معمایی علاقه دارید، بازی را از دست ندهید.

That Level Again 4

That Level Again 4

سازنده: IamTagir قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35.70 مگابایت زبان:

CarX Drift Racing 2

  • بازی آنلاین است

آسفالت 9 به قدری آرکید شده که طرفداران بازی‌های دریفت دیگر نیازی نیست به سراغ اثر دیگری بروند و برای کسانی که به دنبال عنوانی کاملا متمرکز روی این سبک هستند، حالا یک گزینه کاملا جدید وجود دارد: CarX Drift Racing 2. مشابه قسمت گذشته در اینجا نیز بازیکن‌ها با انتخاب ماشین خود باید در مسیرهایی غیرصاف بیشترین دریفت را انجام بدهند. بد نیست بدانید CarX Drift Racing با بیش از ده میلیون دانلود در گوگل‌ پلی یکی از محبوب‌ترین عناوین ریسینگ اندروید است.

CarX Drift Racing 2

CarX Drift Racing 2

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 / 683 مگابایت زبان:

Golf Club: Wasteland

بازی گلف اندروید

  • بازی آفلاین است

ترکیب یک گرافیک هنری زیبا، موسیقی شنیدنی و البته دنیایی آخرالزمانی Golf Club: Wasteland را تبدیل به یکی از عجیب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های ورزشی گوشی کرده است. این بازی که چند ماه پیش برای iOS منتشر شده بود و حالا به اندروید آمده، داستان بازی بعد از یک فاجعه زیست محیطی در زمین اتفاق می‌افتد. زمانی که خیلی‌ها میمیرند و بازمانده‌ها تصمیم می‌گیرند تا به مریخ سفر کنند. در طول بازی کنترل کسی را دارید که در یک ماجراجویی تک‌نفره از مریخ به زمین آمده تا گلف بازی کند.

Golf Club: Wasteland

Golf Club: Wasteland

سازنده: Demagog Studio قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 335.2 / 140 مگابایت زبان:

Past For Future

  • بازی آفلاین است

سازنده Father and Son بار دیگر روی عنصر سفر در زمان دست گذاشته، Past For Future زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که سخت در تلاش است تا با اتفاقات خسته‌کننده و ناخوشایند روزانه کنار بیاید. با این حال آشنایی او با زنی که برای عبور از مشکلات زندگی‌اش در زمان سفر می‌کند، همه چیز را تغییر می‌دهد. در این بازیکن نقش بازیکن را خواهد داشت و به سفری می‌رود تا شاید بتواند زن را پیدا کند. اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید، Past For Future می‌تواند گزینه خوبی در این هفته باشد.

Past For Future

Past For Future

سازنده: TuoMuseo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 462.3 / 130.15 مگابایت زبان:

Turnscape

  • بازی آفلاین است

Turnscape نسخه کمتر شنیدنی و البته خیلی سخت‌تر دنسینگ لاین (Dancing Line) است. از آن قطعه‌های شنیدنی دنسینگ لاین در اینجا خبری نیست و به جای آن، سازنده با افزایش سختی عنوانش سعی کرده اثری همچنان سرگرم‌کننده بسازد. در Turnscape گوی فلزی مسیری را طی کرده و تنها وظیفه بازیکن این است تا پیش از افتادن گوی به پایین، روی صفحه لمسی ضربه بزند تا این وسیله تغییر جهت بدهد. نکته اینجاست به قدری سرعت گوی بالاست که در یک دقیقه بارها طعم باخت را خواهید چشید.

Turnscape

Turnscape

سازنده: Bit Free Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 66 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۷ دی ۱۳۹۷

    اقای کریمی لطفا بازی Ninja game رو هم یه بررسی ازش بزارید

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۷ دی ۱۳۹۷

    بازی street dunk از همه اینا بهتر بود که معرفی نشده

مطالب پیشنهادی